Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نزدیک به دو سال است که پیگیر امضای این تفاهم نامه در راستای خدمت رسانی به مردم و احیای نیت واقفان خیراندیش در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدواریم با اجرای تفاهم‌ نامه منعقد شده، مسیری برای گسترش موقوفات بهداشتی و درمانی فراهم شود.

امضای این تفاهم نامه می‌تواند در راستای خدمت رسانی بهداشتی و به خصوص بروزرسانی نیت واقفان کارساز باشد.

 قسمتی از نیت اصلی موقوفه ربع رشیدی در رابطه با کمک به فقرا است که اگر حیا شود می‌تواند گام بزرگی در راستای خدمت رسانی در عرصه پزشکی به فقرا انجام دهد و پاسخگوی نیاز درمانی استان باشد.

 نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در تیرماه ۹۹ تفاهم نامه‌ای مابین وزارت بهداشت و سازمان اوقاف امضا شد و بر این اساس گسترش این همکاری به تمامی دانشگاه‌ها و ادارات اوقاف ابلاغ شده و در پیرو آن جلسات مختلفی تشکیل یافت.

 متاسفانه این تفاهم نامه در استان ما در دو سال گذشته عملیاتی نشده بود، اما با پیگیری‌های مستمر و جلسات برگزار شده، این تفاهم نامه ملی در سطح استان و ما بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ادارات اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امضا شد.

 بلافاصله پس از انعقاد این تفاهم نامه، مراحل اجرایی آن به صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امضای تفاهم نامه اوقاف و امور خیریه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است