Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: کارنامه آیت‌‌الله صافی گلپایگانی مشحون از خدمت صادقانه و تلاش خالصانه در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معارف دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

کل نفس ذائقة الموت ثم الینا ترجعون

هر نفسی طعم مرگ را می چشد و سپس به سوی ما بازگردانده می شوید.

قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لاسید هاشی.

«سلام علیکم بما صبرتم»

ارتحال عالم ربانی فقیه عالی مقام مرجع بصیر و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (رحمت اله علیه) آن مجاهد نستوه و از استوانه ها و برجستگان علمی و عملی حوزه علمیه قم، عمر پر برکت حیات طیبه خودرا مصروف و وقف تألیف و تبیین معارف دین نمود و به حق کارنامه ایشان مشحون از خدمت صادقانه و تلاش خالصانه در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معارف دینی است، موجب تاثر و تألم دلهای همه مومنین ارادتمندان و شاگردان ایشان گردید.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان این ضایعه دردناک و محزن را محضر مبارک حضرت بقیه الله اعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، بیت مکرم مراجع معظم و علمای اعلام حوزه های علمیه کشور، مقلدان و ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از پیشگاه خداوند تبارک و تعالی برای ایشان علو درجات معنوی و روحانی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توام با صحت و سلامتی مسألت می نمایم .

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.