Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:46:38 GMT

یک کشته و ۲ زخمی طی ۲ سانحه رانندگی در سربند پارس‌آباد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۹۸۳

یک کشته و ۲ زخمی طی ۲ سانحه رانندگی در سربند پارس‌آباد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

شاپور کامکار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: در اثر برخورد شاخ به شاخ سواری پژو ۲۰۶ با مینی‌بوس در محور پارس‌آباد - اصلاندوز حوالی پلیس‌راه سربند، راننده پژو ۲۰۶ در سانحه جان باخت و راننده مینی‌بوس به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده شد.

وی افزود: همزمان با این حادثه، یک دستگاه وانت‌پیکان نیز از راه رسیده و به‌علت عدم کنترل راننده به یک سرباز نیروی انتظامی که در محل حادثه مشغول مأموریت بود، برخورد کرده و خودرو نیز در حاشیه جاده واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فوریت پزشکی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: این سرباز نیروی انتظامی که توسط پایگاه امدادی هلال احمر مستقر در سه‌راهی سربند به بیمارستان انتقال یافت، از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف سانحه رانندگی سرباز سه راهی سربند پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت