Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - نادر طیبی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: این واحد‌های تولیدی با حجم سرمایه گذاری حدود ۵ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفردر منطقه ویژه اقتصادی شیراز و در بخش‌های دارویی، پزشکی، غذایی، مواد شوینده و... با حضور مسئولان ارشد استان به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبی گفت: بهره برداری این واحد‌ها باعث می‌شود تا نیاز استان و کشور در بخش‌های دارویی و شیمیایی رفع شود و جلوگیری از خروج ارز از کشور از مزیت‌های مهم بهره برداری واحد‌های مزبور به شمار می‌رود.

او با قدردانی از تولیدکنندگان و کارآفرینان به عنوان پیشگامان جنگ اقتصادی، گفت: بخش خصوصی حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در منطقه ویژه اقتصادی شیراز داشته و این حضور منتهی به افزایش تولید و اشتغال در دهه مبارک فجر شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های منطقه ویژه اقتصادی شیراز در دهه مبارک فجر امسال است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: از اوایل امسال ۱۱ پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام و تکمیل شده است.

طیبی گفت: از ابتدای امسال حدود ۱۰ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز دردست انجام است و تا کنون برای این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر ۲۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با تشریح جزئیات این پروژه‌ها از زیر سازی فاز سه به طول ۵ و نیم کیلومتر و هزینه کرد بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

طیبی گفت: جدول گذاری فاز سه به طول ۲۵ کیلومتر و با هزینه بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال، صورت گرفته است.

او گفت: شبکه فاضلاب فاز سه به طول ۵/۳ کیلومتر و هزینه بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال، ویدئو متری و رفع نشتی فاضلاب فاز دو و سه به طول ۶ کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، لکه گیری آسفالت و نوار‌های حفاری فاز دو با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال از دیگر فعالیت انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت:  تکمیل کانال هدایت سیلاب فاز سه و لکه گیری آسفالت فاز دو و یک به ترتیب با هزینه کرد بالغ بر ۱۲ و ۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های تمام شده این منطقه است.

طیبی گفت: خرید مصالح و اجرای شبکه گاز بخشی از فاز سه با هزینه کرد ۵۰ میلیارد ریال از پروژه‌های عمرانی تمام شده این منطقه از اول سال امسال است.

این مقام مسئول گفت: خرید مصالح و شبکه آب قسمتی از فاز ۲ با هزینه کرد ۵ میلیارد ریال هم جزو پروژه‌های به بهره برداری رسیده منطقه ویژه اقتصادی شیراز در سال ۱۴۰۰ است.

او گفت: ساختمان کلید خانه برق منطقه ویژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال، خط انتقال فاضلاب از ایستگاه‌های پمپاژ تا تصفیه خانه به طول ۵/۵ کیلومتر و هزینه کرد بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که از اوایل سال جاری تاکنون تکمیل و آماده بهره برداری هستند.

طیبی  گفت: آسفالت فاز سه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، شبکه آب فاز سه به طول ۱۰ کیلومتر با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، قسمتی از شبکه گاز فاز سه به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از پروژه‌های در حال انجام است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی مدول اول تصفیه خانه فاضلاب این منطقه خبرداد و گفت: این تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در روز و هزینه کرد ۵۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

طیبی گفت: ساختمان کنترل گمرک با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و هزینه کرد ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و انبار گمرک نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد‌ی و هزینه کرد ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مراحل نهایی قرار گرفته است.

او گفت: انجام زیر سازی‌های فاز سه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است و آغاز دیوار گذاری شهرک صنعتی غیر دولتی با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، دیوار گذاری و ساختمان‌های جنبی و چاه شمار ۲ منطقه ویژه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و هزینه کرد بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، لایروبی کانال منطقه ویژه اقتصادی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، از جمله پروژه‌های در حال تکمیل منطقه ویژه اقتصادی شیراز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح واحد تولیدی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز دهه فجر انقلاب اسلامی منطقه ویژه اقتصادی شیراز هزینه کرد بالغ اعتباری بالغ پیشرفت فیزیکی هزینه ای بالغ کیلومتر و هزینه میلیارد ریال فاز سه به طول بهره برداری پروژه ها طیبی گفت ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال