Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاملو گفت: احداث پل دو دهانه به طول ۵۰ متر و عرض هشت متر با اعتبار پنج میلیارد تومان در شهر برازجان انجام شد، این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. از محل اعتبارات حوادث استان برای تکمیل تخصیص داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دعوت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن شهرستان دشتستان، اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های بنیاد مسکن در شهرستان دشتستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه دفزود: امروز از پروژه‌های شهرستان دشتستان از محل اعتبارات حوادث سیل آذرماه سال ۱۳۹۹ بازدیدهایی داشتیم که خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار بودند و بسیاری از آنها در آستانه افتتاح هستند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم با تسریع در تکمیل این طرح‌ها شاهد بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک باشیم.

وی با اشاره به احداث پل دو دهانه به طول ۵۰ متر و عرض هشت متر با اعتبار پنج میلیارد تومان در شهر برازجان، خاطرنشان کرد: این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. از محل اعتبارات حوادث استان برای تکمیل تخصیص داده شود.

شاملو بیان کرد: دیوار حفاظتی به طول ۴۸۰ متر و ارتفاع ۱.۷ و پل سه دهانه با اعتبار دو میلیارد تومان در روستای قراول‌خانه از دیگر پروژه‌ها است که اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: دیوار حفاظتی به طول ۲۲۰ متر و ارتفاع ۳.۵ متر و پل یک دهانه به طول شش متر با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای راهدار آماده بهره‌برداری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دیوار حفاظتی به طول ۶۵۰ متر و ارتفاع شش متر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهر وحدتیه با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اجرا است.

وی افزود: پل پنج دهانه روستای گلدشت به طول ۴۰ متر و عرض ۷.۵ متر با اعتبار دو میلیارد تومان اعتبار پروژه آماده بهره‌برداری است. همه این پروژه‌ها از محل اعتبارات حوادث سیل آذرماه سال ۱۳۹۹ است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محل اعتبارات حوادث میلیارد تومان متر با اعتبار بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی