Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@21:57:39 GMT

دستگیری سارق ارز دیجیتال در کرج

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۷۱۱۱

دستگیری سارق ارز دیجیتال در کرج

رییس پلیس فتا البرز اعلام کرد : فردی که با شیوه ای خاص از حساب یکی از ساکنان البرز به صورت غیرمجاز ارز دیجیتال برداشت کرده بود در این استان دستگیر شد. ناطقان: سرهنگ رسول جلیلیان روز چهارشنبه  اظهارداشت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتای البرز مبنی بربرداشت غیرمجاز ارز دیجیتال از حساب کاربری یکی از شهروندان بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که شخصی ناشناس به صورت کاملا حرفه ای با خرید سرور اختصاصی از یکی از کشورهای غربی اقدام به ورود به حساب کاربری مالباخته دریکی از صرافی ها کرده و پس از چند دقیقه تعدادی رمز ارز به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال از حساب وی سرقت کرده است .
جلیلیان افزود: به رغم  محدویت های موجود در دسترسی به نحوه انتقال رمز ارزها با انجام اقدامات کارشناسی موفق به شناسایی متهم اصلی پرونده که اقدام به انتقال رمز ارزها کرده بود شده و باشناسایی مخفیگاه وی نامبرده در شهرستان کرج دستگیر کردند .
وی گفت: با دستور مقام قضایی رمز ارزهای به سرقت رفته به حساب کاربری مالباخته بازگشت و متهم با حکم مقام قضایی با صدور قرار سنگین روانه زندان شد.

رییس پلیس فتا البرز خاطرنشان کرد : برخی افراد متاسفانه  رمز عبور۱۲ کلمه رمز دیجیتال خود را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره می کنند که این پیامد های منفی ایجاد می کند.

وی گفت: درچنین شرایط امکان سرقت و یا هک گوشی وجود دارد که با وجود رمز درگوشی سارقان می توانند به راحتی  به کیف پول و تمام موجودی حساب کاربران دسترسی و مبالغ حساب را سرقت کنند.

وی تاکید کرد: کاربران استفاده از ارز دیجیتال حتما از کیف پول دیجیتال مطمئن استفاده تا گرفتار کلاهبرداران نشوند .

رییس پلیس فتا البرز گفت: برخی افراد درشبکه های اجتماعی اقدام به مشاوره و یا راهنما درزمینه ارز دیجیتال کرده که توصیه می شود به هیچ وجه فریب این افراد را نخورده تا گرفتار درگاه فیشینگ و یا مورد هک قرارنگیرند.
منبع: مهر برچسب ها: ارز ، ناطقان ، دیجیتال ، کرج ، سارق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارز ناطقان دیجیتال کرج سارق ارز دیجیتال رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان