Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از بازیکنان مدنظر برای معاوضه، رضا اسدی هافبک ناکام پرسپولیس در فصل جاری است.

او که خرید بزرگ نقل و انتقالات تابستانی لقب گرفته بود در نیم فصل گذشته عملکرد مطلوبی نداشت و اغلب روی نیمکت نشست.

حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند با فروش یا تعویض رضا اسدی با یک تیر دو نشان بزنند؛ اول آن که بتوانند بازیکنی خوب و مثمر ثمر (به ویژه فوروارد) از تیم‌های دیگر بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم اینکه از پرداخت مبلغ قرارداد سنگین رضا اسدی شانه خالی کنند! هرچند یکی دو باشگاه پیشنهاد خرید یا واگذاری قرضی رضا اسدی را به پرسپولیس داده‌اند اما خود این بازیکن مخالف معاوضه است!

رضا اسدی خودش هم به خوبی می‌داند تیم بعدی به اندازه پرسپولیس با او قرارداد نخواهد بست. از طرفی زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده و اسدی می‌تواند روی نیمکت بنشیند اما تمام پولش را از پرسپولیس بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا اسدی پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه رضا اسدی نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!

مهاجم سپاهان تنها طلایی‌پوشی بود که با نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش و بش کرد.

طرفداری | تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در حالی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که ظرفیت قابل اسکان استادیوم تکمیل شده است.

هواداران پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان سپاهان، شعارهای تندی علیه طلایی‌پوشان سر دادند.

از بین بازیکنان سپاهان مانند فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و رامین رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، تنها مغانلو در مراسم آغازین بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.

هواداران پرسپولیس با پرچم‌های بزرگ و کوچک خود، نمای زیبایی در مراسم آغازین بازی خلق کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان