Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نهضت استادی بسیج طی بیانیه‌ای به مناسبت طلوع فجر چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی اعلام کرد: امید است ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی بویژه جوانان عزیز با هوشیاری کم نظیر خویش مثل همیشه دشمنان خویش را ناکام گذاشته و پیروزی در جنگ شناختی را با تاکید بر «جهاد تبیین» برای ایران اسلامی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران، خدای سبحان را که یک سال دیگر بر حیات طیبه انقلاب اسلامی افزود و بر ملت ایران منت نهاد تا شاهد ورود انقلابشان به چهل و چهارمین سال از عمر پربرکت خویش باشد. اتفاقی که در چارچوب نظریه های مرسوم انقلابات زمینی قابل تحلیل نبوده و باید آنرا معجزه الهی در عصر نوین دانست. این اعجاز را  دشمنان ملت ایران بیش از دوستان آن درک کرده و گاهاً به آن اعتراف می کنند. چراکه آنها بهتر از دیگران می دانند که برای جلوگیری از تداوم حیات انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

این در حالیست که ملت مسلمان ایران امسال سالگرد پیروزی انقلاب خویش را به علت حضور دولتی انقلابی و مردمی در شرایط کاملا متمایز از گذشته برگزار می کند. دولتی که با بکارگیری تمامی مساعی خویش برای حل مشکلات اقتصادی مردم، بارقه ای از امید را به جامعه اسلامی بازگردانده است.

در چنین شرایطی دشمنان ملت ایران که شکست از جمهوری اسلامی را در میادین مختلف از جمله یمن، فلسطین، سوریه، لبنان و افغانستان پذیرفته اند، اینک در آخرین برنامه های خود در قالب جنگ شناختی و نبرد اراده ها تلاش می کنند تا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وجود برخی از مشکلات اقتصادی که ریشه در تفکر مدیران غیرانقلابی ادوار گذشته دارد را دلیلی بر ناکارآمدی دولت سیزدهم جلوه داده و ناکارآمدی این دولت را به نظام و انقلاب تعمیم دهند.

نهضت استادی بسیج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین‌گری خود پیرامون مهمترین محورهای مورد نظر به عرض ملت بزرگ ایران می رساند: 

1) بزرگنمایی مسائل حاشیه ای به منظور کوچک نمایی متن از جمله تکنیک های روانی و رسانه ای غربی های بیگانه و غربگراهایی وطنی می باشد تا از شکل گیری تصویر کارآمدی از دولت و به تبع آن امید به حل مشکلات در اذهان عمومی جلوگیری نمایند.

آنچه در ماجرای سفر کاری رئیس جمهور به روسیه رخ داد نمونه بارزی از اجرای این عملیات روانی بود که تلاش مستمری برای طرح حاشیه ها جهت انحراف افکار عمومی از دستاوردهای این سفر بود. این در حالیست که دولت سیزدهم تمامی توان خویش را برای حل مشکلات اقتصادی مردم به کار گرفته اما مسائل انباشته شده هنوز اجازه نداده تا تصویر مثبتی از کارآمدی تفکر انقلابی و روحیه جهادی در اذهان عمومی به نمایش گذاشته شود.  

2) یکی از شگردهای رسانه های غربی جهت انحراف افکار عمومی از موفقیت های دولت سیزدهم در کاهش مشکلات اقتصادی بویژه مقابله با کرونا، افزایش سطح مطالبات مردم و سیاسی نشان دادن خواسته های صنفی و قشری جامعه است. از جمله پیامدهای این توطئه دشمن حضور اعتراضی و خیابانی برخی از اقشار و صنوف جامعه می باشد که متاسفانه خواسته به حق آنها مورد سوء استفاده عوامل غربگرا، جریان های معاند نظام قرار گرفته و حتی ردپای گروهک های ضدانقلاب نظیر منافقین نیز در مواردی مشاهده شده است.

3) یکی دیگر از راهبردهای رسانه‌ای غرب که در قالب جنگ روایت ها صورت می گیرد، تحریف واقعیت ها به شکلی می باشد که بتوانند آینده خویش را بر اساس آن بنا کنند. هدف اصلی از این جنگ نومید سازی جوانان ایران اسلامی می باشد که تاکتیک آن تحریف تاریخ به گونه ای است که هیچ نقطه ای برای افتخار به گذشته وجود نداشته باشد. چراکه مقدمه ضروری نومید سازی از آینده را نادم سازی از گذشته می دانند.

از این رو، قله های افتخار ملت از جمله هشت سال فداکاری و رشادت در مقابل با جنگی که همه دنیا پشت آن قرار داشتند، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شکل گیری انقلاب دوم، حماسه آفرینی در عرصه های خیابانی و انتخابات های مختلف را به گونه ای روایت می کنند که قابل افتخار نباشد. 

4) وارونه سازی نقاط قوت نظام به نقاط ضعف با حاصل ضرب آنها با صفر از جمله تکینک های رسانه ای دستگاه تبلیغاتی غرب برای تضعف نظام اسلامی می باشد که با هدف زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت می گیرد.  

اتاق فکرهای دشمن در این رابطه تلاش می کنند تا با ایجاد دوگانه های صفر و صدی، ذهن مخاطبان خویش از موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ نظام متوجه مسائل حاشیه ای نمایند. در این رابطه می توان از باب نمونه به اقدامات دشمن در باره قدرت دفاعی کشور و ساخت موشک های بالستیک اشاره کرد که آن را با وجود برخی از ضعف ها و کاستی ها در تولید چند خودرو مقایسه می کنند.

5) بر اساس یکی از نظریه های غربی که معتقد است اگر بتوان سیستمی را در پیگیری ارزشهای اساسی خود ناتوان معرفی کرد، چنین نظامی در افکار عمومی فرو می پاشد. رسانه های غربی به کمک فضای مجازی رها شده داخلی تلاش می کنند، تا نظام را نسبت به ارزشهای خود بی تفاوت نشان داده و برای مستند سازی آن از عده ای می خواهند تا با هنجارشکنی ثابت کنند کسی با آنها مشکل نداشته و در واقع نظام اسلامی از ارزشهای انقلابی و اسلامی عبور کرده است.

امید است ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی بویژه جوانان عزیز با هوشیاری کم نظیر خویش مثل همیشه دشمنان خویش را ناکام گذاشته و پیروزی در جنگ شناختی را با تاکید بر جهاد تبیین برای ایران اسلامی رقم بزنند.

خداوندا یکایک ملت ایران را مشمول این دعای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار ده که از خدای سبحان خواستند ما را از سربازان جهاد تبیین قرار دهد. آمین یا رب العالمین

نهضت استادی بسیج

بهمن ماه 1400

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه نهضت طلوع فجر مشکلات اقتصادی انقلاب اسلامی ایران اسلامی جهاد تبیین ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم