Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@05:40:57 GMT

رقم شوکه کننده بازیکن مدنظر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۷۱۵۹

رقم شوکه کننده بازیکن مدنظر پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس به دنبال خرید مهاجم خارجی هستند تا خط حمله این تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنند. پس از ناامیدی کادرفنی پرسپولیس از خرید مهاجمان خارجی، حالا یحیی و دستیارانش فیلم‌های مختلفی از بازیکنان خارجی را به تماشا نشسته اند.

یکی از این مهاجمان برزیلی که ظاهرا در لیگ کشور کرواسی توپ می‌زند مورد توجه مربیان پرسپولیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوروارد برزیلی که شنیده می‌شود سابقه بازی در تیم ملی سوئیس را نیز در کارنامه دارد خواهان رقم عجیب و غریبی شده است. از آنجایی که پرسپولیس خواستار عقد قرارداد یک سال و نیمه است بنابراین مهاجم برزیلی مورد نظر درخواست ۵ میلیون دلار برای یک سال و نیم درخواست کرده است! شنیدن این پیشنهاد مدیران باشگاه پرسپولیس را شوکه کرده و مراتب به یحیی گل محمدی نیز گزارش شده است. خود سرمربی پرسپولیس هم فکرش را نمی‌کرد این برزیلی گلزن قیمت سرسام آور ۵ میلیون دلاری داشته باشد.

با این وجود سرمربی پرسپولیس و دستیارانش همچنان اصرار به خرید مهاجم خارجی البته با قیمت ارزان‌تری هستند. یحیی گل محمدی ابتدا قصدذ داشت مهاجمی شاغل در لیگ ایران را بخرد. او براساس اولویت در لیست خودش نفراتی همچون؛ شیمبا، شهریار مغانلو، پیمان بابایی و علیرضا کوشکی را گنجانده بود که این آخری به فولاد خوزستان پیوست و خرید نفرات دیگر نیز چیزی در حد صفر است.

باشگاه سپاهان در جواب نامه پرسپولیس برای خرید شهریار مغانلو در نیم فصل نامه‌ای نوشت و همتای تهرانی خود را به سُخره گرفت! همچنین فولاد خوزستان در ازای صدور رضایتنامه لوسیانو پریرا (ملقب به شیمبا) خواهان سعید آقایی، مهدی شیری و رضا اسدی سه بازیکن پرسپولیس شد! تراکتور تبریز هم قاطعانه اعلام کرد به پیمان بابایی نیاز دارد و سولدو سرمربی این تیم مخالفت شدید خود را با جدایی بهترین مهاجم خودش اعلام کرد.

برهمین اساس یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس چاره‌ای به جز خرید مهاجم خارجی ندارند. هرچند تجربه نشان داده است که مهاجمان برزیلی خریداری شده توسط تیم پرسپولیس معمولا تو زرد از کار درمی‌آیند!

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی خرید مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند