Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در پیامی با تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی نوشت :  خبر درگذشت این مرجع جلیل القدر دل‌های عاشقان و شیفتگان مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را اندوهگین ،محفل اولیا و ابرار را در بارگاه حضرت دوست رونقی دوباره بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه متن پیام استاندار یزدبه این شرح است:

«آن مجاهد فرزانه و نستوه در منش محمدی (ص) و رفتار علوی از جمله نمونه‌ های عصر خویش بود و در عین فرزانگی و فرهیختگی اعلای خویش، در زهد و صداقت سرآمد و عمر شریفش را در مسیر هدایت جامعه اسلامی به سوی راستی و رستگاری صرف کرد.»

« نقش بی بدیل شیخ الفقها در راهبری مردم به سمت فرهنگ متعالی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دفاع از آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب از ایشان شخصیتی کم نظیر، استوار و انقلابی را در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ترسیم کرد که نزد خداوند متعال مأجور خواهد بود.»

اینجانب با اعلان مراتب تاسف عمیق خویش از این ضایعه تلخ و جبران ناپذیر و تسلیت صمیمانه به محضر مبارک حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب ، مراجع معظم تقلید و آحاد مردم ایران به ویژه خاندان مکرم آن عالم ربانی و مقلدان آن مرجع ، علو مرتبت را برای آن فقیه راحل از درگاه خداوند منان مسئلت دارم .

 آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در پی ایست قلبی و موفق نبودن عملیات احیا ساعت یک و ربع بامداد روز سه شنبه برابر دوازدهم بهمن ماه در سن ۱۰۳ سالگی دارفانی را وداع گفت.

قرار است پیکر این فقیه وارسته پس از تشییع در شهر قم طبق وصیت این مرجع تقلید برای خاکسپاری به عراق منتقل شود.

برچسب‌ها حوزه علميه آیت الله صافی گلپایگانی قم یزد پیام تسلیت مهران فاطمی عراق ارتحال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه آیت الله صافی گلپایگانی قم حوزه علميه آیت الله صافی گلپایگانی قم یزد پیام تسلیت مهران فاطمی عراق ارتحال الله صافی گلپایگانی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند