Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:41:19 GMT

دادستان جدید مرکز استان هرمزگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۷۲۷۸

دادستان جدید مرکز استان هرمزگان معرفی شد

گروه استان‌ها- علی‌رضا احمدی‌منش به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان منصوب و معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ظهر امروز در حالی که بنا بود با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل‌کشور، علیرضا احمدی‌منش به عنوان‌ دادستان بندرعباس معرفی شود به دلیل‌ عدم حضور دادستان کل کشور که در مراسم تشییع پیکر حضرت آیت الله العضمی صافی گلپایگانی شرکت کرده بود این مراسم با حضور ویدئو کنفرانسی معاونین دادستان کل کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دوستی در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهارداشت: آنچه که ما در این‌ دولت خواهیم داشت قطعا همکاری بیشتر با قوه قضائیه است. 

وی افزود: در معرفی افراد برای مناصب هم سعی خواهیم داشت تسریع کنیم و این تسریع به بازگردانی حقوق بیت‌المال که بسیار مهم است کمک خواهد کرد. 

استاندار هرمزگان افزود: تقریبا یک دهه بر روی حکمرانی هوشمند کار کرده‌ام و معتقدم با حذف کاغذ‌ها و انسان از امور می‌توان به موفقیت‌های بسیاری رسید. 

 مجتبی قهرمانی رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار داشت: دادستان جدید از همکاران با سابقه استان است و خدمت خود را از بشاگرد شروع کرده‌ و در مرکز استان در پست‌های حساس امتحان خود را پس‌ داده‌ است.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شدمعاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان منصوب شدسرپرست مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت منصوب شد

وی افزود: با کلیه همکاران قضایی و سازمان‌های تابعه هم‌ پیمان هستیم نا در استان هرمزگان شایسته‌ترین خدمات را به مردم ارائه‌ کنیم و در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری و همچنین اجرای سند تحول قضایی پیشگام و پیش‌رو باشیم.

به گزارش تسنیم، علی‌رضا احمدی‌منش پیش از این مسئولیت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان را برعهده داشت و در نهایت با پیشنهاد رئیس‌کل دادگستری هرمزگان احمدی منش به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان منصوب شد.

انتهای پیام/864/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان احمدی منش منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد