Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا نادعلی گفت: با توجه به اهمیت ساماندهی تئاترشهر، جلسه‌ای با وزارت ارشاد، وزارت میراث و فرهنگی وشهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد و طرح‌هایی را ارائه کردند برای مثال آن‌ها قصد داشتند با دیوارکشی، پارک دانشجو و فضای تئاتر شهر را از یکدیگر جدا کنند  اما به نظر می‌رسد واژه دیوار کشی یا حصار مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر گفت: در این جلسه همکاران اعلام کردند که مدیریت شهری دوره گذشته توجهی به تئاترشهر نداشته است.

به گفته ناد علی در بودجه ۱۴۰۱ هم این موضوع لحاظ شده و رقمی درنظر گرفته شده است که با رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران هم صحبت کردیم تا در صورت اجرایی شدن ساماندهی، تئاترشهر از لحاظ زیبایی دچار مشکل نشود.

طرح پهنه رودکی بسیار بزرگ است و بخشی از کار‌های آن انجام شده و مقرر شد جنبه‌های فرهنگی، گردشگری و هنری این طرح بیشتر مدنظر قرار گیرد.

اداره کلی تئاترشهر با وزارت فرهنگ و ارشاد، ساختمان اصلی با میراث فرهنگی و محوطه آن هم مربوط به شهرداری منطقه ۱۱ است

پیشتر محمدجواد حق‌شناس رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفته بود که مشکلات تئاتر شهر تنها یک عامل ندارد، بلکه عواملی مختلفی در کار بوده که وضعیت این ساختمان را به سمت و سوی فعلی کشانده است.

بیشتر بخوانید

درآمد امسال مهم‌ترین منطق بودجه نویسی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، گفت: باید حمل‌ونقل پرند به‌واسطه هم‌جواری با کلان‌شهر تهران ارتقا پیدا کند و حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی درون‌شهری نیز برنامه‌ریزی شود تا مردم در فازهای مختلف این شهر بتوانند از آن استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، هادی رحمتی، صبح امروز در آیین معارفه شهردار پرند، اظهار داشت: طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار برای ما معمولی است اما برای مردم جای سؤال است که باید در این رابطه از آن‌ها عذرخواهی کنیم.

وی موفقیت در حوزه مدیریت شهر را در سایه تعامل با دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: جز در سایه تعامل و داشتن گوش شنوا در چهارچوب ضابطه و قوانین حرکت نکنید، نقش و مأموریت قبلی شما در شورای شهر، راهبردی و هدایتی بوده و در حوزه اجرا دخالت نداشته‌اید، انتظار می‌رود اعضای شورای شهر هم در حوزه اجرا دخالتی نداشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در ادامه با بیان اینکه شهر پرند 33 درصد جمعیت شهرستان را در خود جای داده است گفت: در تمامی حوزه‌ها بر اساس سندهای توسعه‌ای شهر از جمله طرح‌های جامع، طرح تفصیلی و در چهارچوب بودجه مصوب شورا حرکت کنید.

رحمتی با اشاره به بودجه مصوب 1116 میلیاردی برای پرند گفت: بر اساس قانون معمولاً 60 درصد از بودجه اختصاص به هزینه‌های پرسنلی و جاری دارد و 40 درصد آن عمرانی است اما شورای شهر پرند تصمیم گرفته که 72 درصد بودجه در حوزه عمرانی و 28 درصد در حوزه جاری و پرسنلی هزینه شود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از درآمدهای مردم در حوزه حمل‌ونقل مصرف می‌شود، لذا باید حمل‌ونقل به‌واسطه هم‌جواری این شهر با کلان‌شهر تهران ارتقا پیدا کند و همچنین بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی درون‌شهری نیز برنامه‌ریزی شود تا مردم در فازهای مختلف این شهر بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: افزایش تعداد بوستان‌های شهر در دستور کار قرار گیرد و در پروژه‌های عمرانی و خدماتی حتماً به دسترسی‌های معلولین توجه شود و پیوست‌های فرهنگی و ایجاد فضاها و المان‌های اسلامی و ایرانی مورد توجه باشد.

گفتنی است، آیین معارفه رحمت‌اله پایدار شهردار جدید پرند در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهر پرند برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد