Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - در دومین روز از دهه مبارک فجر، ۲ طرح بهداشتی درمانی با حضور مسئولان شهرستان لارستان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در روستای کورده بخش مرکزی لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مسئولان ابتدا مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کورده بخش مرکزی لارستان را افتتاح کردند.

این مرکز با زیربنای ۵۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث شده است که سهم خیر افزون بر ۹ میلیارد ریال و سهم دولت بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه همچنین ساختمان اورژانس ۱۱۵  جاده‌ای کورده به بهره برداری رسید.

این ساختمان نیز با زیربنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط خیر شادروان حاج نورالله قهرمانی ساخته شده است.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و دکتر رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح پایگاه اورژانس مرکز جامع سلامت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد