Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد مرادی» روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان که در سراسری شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: بیش از ۸۳ درصد از مشترکان کرمانشاه خانگی و مابقی تجاری، صنعتی و کشاورزی هستند.  

وی اضافه کرد: ۴۱ درصد مصرف انرژی در استان کرمانشاه مربوط به مشترکین خانگی و مابقی آن در بخش‌های تجاری، صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در ادامه گفت: به منظور اصلاح الگوی مصرف، مشترکان خانگی به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم شده‌اند که حدود ۲۵ درصد از مشترکان خانگی استان پرمصرف هستند.

وی همچنین عنوان کرد: اهمیت برق بر هیچ‌کس پوشیده نیست که همه مولفه های تشکیل دهنده جامعه شامل اقتصاد، بهداشت و درمان، حمل و نقل، کسب و کار و کشاورزی به صورت متفاوت تحت تاثیر این منبع انرژی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات،  نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران انرژی برق کرمانشاه وزارت نیرو شركت‌ توزيع نيروی برق دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران انرژی برق کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران انرژی برق کرمانشاه وزارت نیرو شركت توزيع نيروی برق دهه فجر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه   همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افرادمستعدو عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران اموزشهای لازم به انان داده میشود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه بصورت افتخاری با رادیو همکاری کنند

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین