Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:16:11 GMT

کلاس‌های دانشگاه بیرجند تا پایان بهمن غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۷۵۶۵

کلاس‌های دانشگاه بیرجند تا پایان بهمن غیرحضوری شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اوج‌گیری ویروس کرونا (اُمیکرون) و مصوبه ستاد کرونای استان خراسان جنوبی، تمامی کلاس‌های آموزشی تا پایان بهمن ماه به‌صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین همه جلسات دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا تا پایان بهمن ماه غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه دانشگاه بیرجند در پایان بهمن ماه نحوه ادامه حضوری و غیرحضوری بودن کلاس‌ها طی اطلاعیه‌ای از طریق روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این دانشگاه اعلام خواهد شد.

براساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور، شهرستان بیرجند هم از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داد و اکنون در خراسان جنوبی شهرستان‌های بیرجند و فردوس در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) قرار دارند.

هفت شهرستان‌ این استان شامل سرایان، درمیان، سربیشه، نهبندان، قاینات، طبس و بشرویه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های خوسف و زیرکوه هم در وضعیت زرد (خطر متوسط) هستند.

همچنین براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا فعالیت تمامی مهدکودک‌ها و مدارس خراسان جنوبی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی از دیروز به مدت ۲ هفته غیرحضوری است.

برچسب‌ها بیرجند ویروس کرونا اومیکرون خراسان جنوبی دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند ویروس کرونا اومیکرون بیرجند ویروس کرونا اومیکرون خراسان جنوبی دانشگاه خراسان جنوبی پایان بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی