Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بانک‌ها سالانه برای رفع مشکل مردم تسهیلاتی را پرداخت می‌کنند و جست‌وجوی ضامن‌ها یکی از مشکلات عمده برای دریافت وام‌های خرد بود و حتی برخی مواقع به دلیل نبود ضامن معتبر، متقاضی از اخذ وام نیز اجتناب می‌کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور بانک‌ها موظف شدند که برای وام‌های خرد (۵۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال) شرایط را برای دریافت تسهیلات تسهیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال مشمولان بند یک بدون ضامن با ارائه نامه کسر از حقوق، مشمولان بند دو بدون ضامن با نامه کسر از حقوق با اخذ سفته یا چک حسب مورد، مشمولان بند سه نیز یک نفر ضامن معتبر با اخذ سفته یا چک بر حسب مورد و همچنین سایر شرایط نیز با ارائه قرارداد لازم‌الاجرا و احراز توان بازپرداخت تسهیلات امکان دریافت این مبلغ وام را دارند.

کاویانی خبر داد: مشمولان بند یک یعنی شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی دولت از جمله وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و سایر شرکت‌های معتبر بخش خصوصی بر حسب تشخیص بانک که واریز حقوق آنها نزد بانک است و دارای امتیاز اعتباری A و B و C باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان ادامه داد: مشمولان بند دو نیز کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی به تشخیص بانک که مشمول بند یک نبوده، واریز حقوق آنها نزد بانک است و دارای امتیاز اعتباری A و B هستند؛ همچنین مشمولان بند سه کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی به تشخیص بانک که مشمول بند یک نبوده، واریز حقوق آنها نزد بانک و دارای امتیاز اعتباری C هستند.

کاویانی خبر داد: این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با توجه به امتیاز اعتباری متقاضیان و با اخذ وثایق اعلامی ارائه می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند شکایات خود را در خصوص موضوع مذکور در سامانه نظارت مردمی وزارت متبوع به آدرس bazresi.mefa.ir ثبت کنند؛ همه شکایات ظرف مدت ۴۸ ساعت رسیدگی می‌شود.

کد خبر 5415295

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کاویانی امور اقتصاد و دارایی خوزستان تسهیلات بانکی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم گیلان از دولت آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس اردبیل عکس استانها ایلام امتیاز اعتباری مشمولان بند بند یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن