Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:59:43 GMT

مهاجم زندانی منچستر با قید وثیقه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۷۶۵۳

مهاجم زندانی منچستر با قید وثیقه آزاد شد

میسون گرین‌وود تا تحقیقات بیشتر پلیس، فعلا به قید وثیقه آزاد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل هفته جاری بود که هریت رابسون، نامزد میسون گرین‌وود تصاویری عجیب و غرق در خون از خود منتشر کرده و اعلام کرد توسط این بازیکن جوان و انگلیسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. باشگاه منچستریونایتد به سرعت میسون گرین‌وود را از شرکت در تمرینات این تیم منع کرد و این ستاره جوان ساعتی بعد توسط پلیس شهر منچستر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 پلیس منچستر دیروز در بیانیه ای به تشریح جرم های این بازیکن پرداخت و اعلام کرد میسون گرین‌وود تا امروز در بازداشت خواهد بود:« به کارآگاه های پلیس فرصت بیشتری داده شد تا با مردی 20 ساله که به ظن تجاوز و تعرض به یک زن دستگیر شده بود، صحبت کنند. مرد مظنون، بعدازظهر یکشنبه 30 ژانویه پس از انتشار تصاویر و ویدیوهایی در رسانه های اجتماعی آنلاین توسط یک زنی مبنی بر گزارش حوادث خشونت فیزیکی، بازداشت شده است. در ادامه قضات اجازه تمدید این بازداشت را تا فردا (چهارشنبه دوم فوریه) دادند و این فرد همچنان مورد بازجویی قرار می گیرد. پس از تحقیقات و تا این لحظه، این شخص به ظن تجاوز جنسی و تهدید به قتل دستگیر شده است.»

 

 

 

 

دقایقی پیش  اعلام شد که این بازیکن فعلا با قید وثیقه آزاد شده است تا تحقیقات پلیس بیشتر ادامه پیدا کند.

گرین وود تا اطلاع ثانوی از تمرینات منچستر یونایتد معلق شده و اکثر اسپانسر های این باشگاه از جمله نایکی در بیانیه ای اعمال او را محکوم کردند. کمپانی EA نیز او را از بازی فیفا 22 کنار گذاشت. همچنین منچستر یونایتد پا را فراتر گذاشته تمامی محصولات این بازیکن را از فروشگاهش نیز حذف کرد.

 

منچستر یونایتد میسون گرین وود

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد میسون گرین وود میسون گرین وود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال اورتون در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان لیورپول بود. دو تیم از ساعت ۲۲:۳۰ در شرایطی به مصاف هم رفتند که لیورپول به دنبال کسب سه‌امتیاز این بازی و بازگشت به کورس قهرمانی بود و اورتون نیز با هدف فرار از انتهای جدول به زمین آمد.

شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه ۲۷ این دیدار غافلگیر شدند و جارد برنثویت، نخستین گل میزبان را به ثمر رساند. تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا لیورپول در نیمه دوم به فکر جبران نتیجه باشد.

در دقیقه ۵۸ بازهم میزبان به گل رسید، دومنیک کالورت لوین دومین گل اورتون را روی پاس دوایت مک نیل به ثمر رسید تا بازهم شاگردان یورگن کلوپ شوک دیگری را تجربه کنند. این نتیجه تا پایان وقت‌های بازی باقی ماند تا لیورپول در دیداری خارج از خانه ناکام بماند.

با این شرایط سرخ‌پوشان آنفیلد همچنان ۷۴ امتیازی و در رده دوم باقی ماندند و اورتون نیز به لطف برتری و کسب ۳ امتیاز این دیدار، ۳۳ امتیازی شد و در رده شانزدهم باقی ماند.

بازگشت منچستر به جاده برد با قربانی کردن قعرنشین/ ستاره پرتغالی کار را در آورد

همچنین در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن