Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:40:49 GMT

گرین‌وود آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۷۶۶۶

گرین‌وود آزاد شد

مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد آزاد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میسون گرین‌وود مهاجم انگلیسی منچستریونایتد که به ظن تجاوز جنسی و تهدید به قتل یک زن در بازداشت پلیس منچستر بود، به قید وثیقه آزاد شد. پس از اتهام وارده به گرین‌وود 20 ساله، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود، هر نوع خشونتی را محکوم می‌کند و تا اطلاع ثانوی این بازیکن را از تمرین و بازی کردن محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس منچستر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مرد 20 ساله‌ای که روز یکشنبه 30 ژانویه 2022 به ظن تجاوز و تعرض به یک زن دستگیر شده بود، با قرار وثیقه آزاد شد تا تحقیقات بیشتر ادامه یابد».

اضافه شدن اتهامات جدید به پرونده مهاجم منچستریونایتد

گرین‌وود به ضرب و شتم نامزدش متهم شده است. این زن انگلیسی تصاویری از صورت خون‌آلود و بدن کبود خود و البته فایل صوتی از اظهارات نامناسب این بازیکن را در فضای مجازی منتشر کرد که بازتاب گسترده‌ای داشت.

اکثر هم‌تیمی‌های این مهاجم انگلیسی از جمله کریستیانو رونالدو، جسی لینگارد، دیوید دخه‌آ، پل پوگبا، ادینسون کاوانی و اسکات مک‌تامینی پس از بازداشت شدن این بازیکن، او را در شبکه‌های مجازی آنفالو کرده‌اند.

شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی هم که اسپانسر گرین‌وود است، همکاری‌اش با این بازیکن را به حالت تعلیق درآورده، این در حالی است که منچستریونایتد تمام محصولات از جمله پیراهن‌های گرین‌وود را از فروشگاه‌های خود جمع‌آوری و فروش آنها را متوقف کرده است.

میسون گرین‌وود این فصل در 24 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار شش گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد گرین وود آزاد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد