Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:45:42 GMT

دستاوردهای عظمیم انقلاب اسلامی باید تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۷۸۲۶

دستاوردهای عظمیم انقلاب اسلامی باید تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملاقادر قادری ظهر امروز در گردهمایی امروز ائمه جمعه استان کرمانشاه که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و ائمه جمعه شیعه و سنی استان کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر و درود به روح حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر همراه با عزت برای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ائمه جمعه استان دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اساس شیعه و سنی یکی است بلکه سیاست ما را از هم جدا کرده لذا باید قدر وحدت و انسجام را بیشتر بدانیم.

امام جمعه پاوه افزود: انقلاب بهمن ۵۷ ایامی که شور و شعور وحدت را شاهد بودیم، تبیین این ایام مهم است و لازم است و همچنان که در آیات قرآن ذکر ایام الله مطرح شده است، باید مدام تبیین کنیم، تا همگان در جریان باشند، زیرا انقلاب اسلامی برای شیعه و سنی مایه افتخار بود اگر در برخی موارد موفق نبودیم اشکال به خود ما بر می‌گردد.

وی با تمجید از دیدگاه‌های خیرخواهانه آیت الله علما برای استان کرمانشاه، گفت: شکر می‌کنیم خداوند را که همواره در خدمت نظام بوده ایم، شهرستان پاوه در انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است، چون اصلاً ً فراموش نمی‌کنیم که رژیم شاهنشاهی تعدادی از جوانان معصوم ما را شهید کرد.

وی خاطر نشان کرد: چرا مردم ایران انقلاب کردند، چرا مردم به خیابان‌ها ریختند؟ باید همه اینها را برای مردم تبیین کنیم ما چه بودیم و الان کجا هستیم، باید به رغم مشکلات دستاوردها را تبیین کنیم.

ماموستا قادری گفت: قبل از انقلاب دنیا ۲ قطب بود، قطب سرمایه داری و کمونیست، با ظهور پر برکت انقلاب اسلامی جهان ۲ قطبی از هم پاشیده شد.

وی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی افزود: چند روز پیش اعلام شد که ۷۰ درصد مردم کردستان عراق نفت ندارند، ولی هیچ رسانه‌ای آن را منعکس نکرد، اگر این مورد فقط برای یک ساعت در پاوه اتفاق بیفتد رسانه‌های، تمام دنیا علیه ما خواهند بود.

امام جمعه پاوه در پایان گفت: اگر مشکلی هست باید تجدید نظر کنیم، خود را اصلاح کنیم، ائمه جمعه همواره در کنار مردم بوده اند اگر دولت بتواند خلاء ها را پر کند همه جانبه مردم حضور خواهند داشت.

کد خبر 5415372

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ماموستا ملاقادر قادری پاوه دهه فجر ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم گیلان از دولت آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل زنگ انقلاب انقلاب اسلامی ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند