Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر رحیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی و آنلاین بوده و زمان برگزاری آن نیز اوایل اسفندماه امسال است.  

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی کمک به کاهش آسیب های اجتماعی، کنترل خشم و پرهیز از هرگونه درگیری و نزاع در کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسابقه استانی کتابخوانی «علل بزهکاری و سرگذشت بزهکاران» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی این استان و با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، سپاه فتح، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و انجمن خیران کتابخانه ساز استان و شهرداری یاسوج برگزار می شود. 

رحیمیان عنوان کرد: کتاب‌ «علل بزهکاری و سرگذشت بزهکاران» تألیف اکرم السادات قائم مقام فراهانی منبع این مسابقه کتابخوانی است. 

وی ابراز داشت: افراد علاقمند برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی و دریافت فایل پی.دی.اف منبع آن به نشانی اینترنتی yasoujpl.ir مراجعه کنند. 

رحیمیان گفت: شرکت در این مسابقه کتابخوانی برای عموم آزاد بوده و برگزیدگان آن نیز به قید قرعه ۱۰۰ جایزه یک میلیون ریالی دریافت خواهند کرد. 

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه ‌های عمومی کشور  کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه های عمومی کشور کهگیلویه و بویراحمد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه های عمومی کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کتابخوانی مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد