Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن درباره فیکس نبودن سیاوش یزدانی در بازی ایران – امارات صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مصاحبه حسن روشن را می خوانید:

انتظار صعود تیم ملی به جام جهانی، ۳ هفته مانده به پایان مسابقات را داشتید؟

بله. انشالله که به جام جهانی بروند و آنجا هم قهرمان شوند. همه مردم دوست دارند تیم در جام جهانی از دوره اول صعود کند البته آسان نیست و بستگی به وضعیت تدارکاتی تیم تا قبل از جام جهانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت هم مسائل حاشیه ای مثل کرونا و شرایط این چنینی نگرانی‌هایی را به وجود آورده بود.

عملکرد کلی تیم در این دو دیدار را چطور دیدید؟

من می‌خواستم به یک نکته اشاره کنم و آن نقش وحید هاشمیان و کریم باقری در برنامه‌ریزی‌های تیم ملی است. این دو نفر شاید اسمشان خیلی به زبان نیامده‌ اما موثرترین افراد در ایجاد آرامش درون تیم بودند. هرچه کی‌روش نمی‌گذاشت چنین افرادی دور و بر تیم ملی باشند ما حالا می‌بینیم که کریم باقری و وحید هاشمیان که هردو از نظر وجه بین المللی فوتبالی و اجتماعی از تک تک بازیکنان تیم ملی برتر هستند شرایطی ایجاد کرده اند که آرامش در تیم موج میزند. زمان کی روش بازیکنان بر سر زدن ضربه کرنر با هم جر و بحث می‌کردند ولی الان خیال اسکوچیچ بابت این مسائل راحت است. اینقدر راحت که پیگیر وضعیت طارمی هم نشد چون مردم او را هدایت می‌کردند تا خودش را به ایران برساند.

حضور مهدی طارمی با استراحت کم در دیدار مقابل عراق خطرناک نبود؟ امکان نداشت دچار آسیب دیدگی شود؟

نه! ما ایرانی‌ها این حرف‌ها حالی مان نمی‌شود و گاهی اوقات کارهایی می‌کنیم که همه دنیا در تعجب می‌مانند. طارمی هم خودش فهمید می‌تواند بازی کند، رفت و گل هم زد.

حضور امید نورافکن در پست غیر تخصصی دفاع میانی با انتقاداتی از سوی پیشکسوتان استقلال مواجه شد. به اعتقاد شما با وجود سیاوش یزدانی روی نیمکت، بهتر نبود از این بازیکن در ترکیب تیم ملی به جای شجاع خلیل زاده استفاده شود؟

من معتقدم اسکوچیچ درست رفتار کرد. تیمی‌که برنده است را نمی‌توان تغییرات خیلی زیادی در آن ایجاد کرد. کار خیلی سختی است. یزدانی جزو بهترین‌های ماست ولی در تیم ملی شرایط خیلی سخت تر می‌شود. من کار اسکوچیچ را تایید می‌کنم. نورافکن با وجود جوانی اش تجربه خوبی هم در سطح باشگاهی و هم بین المللی دارد. یک بازیکن قلدر است. البته من بازی تیم ملی را ندیدم ولی شنیدم که اشتباه خاصی هم در بازی نداشته. ضمن اینکه سیاوش هم برای دقایقی به میدان رفته تا ضمن آشنا شدن با جو بازی ملی، برای دیدارهای بعدی آماده باشد.

در دو بازی بعدی مقابل کره در سئول و لبنان در تهران چه شرایطی را برای تیم ملی پیش بینی می‌کنید؟

با لبنان که مشکلی نداریم ولی من اگر جای اسکوچیچ باشم با تیم دوم ایران در کره به زمین می‌روم.

چطور؟

به دو دلیل البته تکرار می‌کنم که این نظر و عقیده من است و الحمدلله که سرمربی تیم ملی هم نیستم. اما باید از این فرصت استفاده کنیم تا هم بازیکنان کمتر بازی کرده یا میدان نرفته تجربه شان بیشتر شود و هم اینکه با توجه به قدرت تیم کره اگر ما با تیم اصلی مان برویم و آنجا ببازیم این می‌تواند مثل آب سردی باشد روی سر تیم ملی. ما بازی رفت مقابل کره را دیدیمک که خیلی شانس آوردیم با آنها مساوی کردیم. در آن بازی کره از ما خیلی بهتر بود. من حتی معتقدم در بازی برگشت می‌توانیم لژیونرها را هم دعوت نکنیم. به یاد دارم زمانی که خودمان در انتخابی جام جهانی آرژانتین بودیم قبل از بازی آخر مقابل کویت صعودمان مسجل شده بود و حشمت مهاجرانی همه نفرات اصلی را روی سکو نشاند و با تیم دوم رفتیم و اتفاقاً دو بر یک هم بردیم. الان هم بهتر است اسکوچیچ تیم دوم ایران را در سئول بازی بدهد.

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟

امیدوارم بیماری کرونا از اردوی تیم خارج شده باشد تا بچه‌های تیم با سلامتی کامل دوباره به مسابقات برگردند و نتایج خوب دور رفت را تکرار کنند.

از صدور رای نهایی کمیته استیناف مطلع شدید؟

به هر حال مشخص شد که تصمیم درستی گرفته شده بوده و استیناف هم آن را تایید کرد.

اما باشگاه پرسپولیس نسبت به این رأی واکنش تندی نشان داد. در حالی که هنوز مسئولان گل گهر حرفی در این باره نزده اند؟

این یک نقطه منفی در فوتبال باشگاهی ایران است. وقتی پای استقلال و پرسپولیس در سطح کلان و فوتبال ایران وسط می‌آید گاهی اوقات حتی اگر حق هم دارند باید کوتاه بیایند و این قبیل مسائل و این رفتارها باعث می‌شود نگاه‌ها روی فوتبال ما تغییر کند. شاید برای همین مسائل است که AFC می‌آید و این دو باشگاه را حذف می‌کند. قطعا اگر این موضوع در باشگاه پرسپولیس مدیریت می‌شد اینگونه رفتار نمی‌کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی تیم دوم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد