Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمانی ماه رجب با چهارشنبه‌های امام رضایی که مدتی است در قالب یک پویش ملی آغاز شده، باعث شده تا محوریت برنامه‌های این هفته این پویش نیز به حلول ماه رجب اختصاص داشته باشد.

پخش مراسم دعای ماه رجب

در این راستا به همت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و در چهارشنبه‌های امام رضایی، امروز ۱۳ بهمن ماه ویژه برنامه حلول ماه رجب، ساعت ۱۶:۳۰ از سیمای خراسان رضوی و ساعت ۲۱ از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مخاطبان شبکه سه سیما نیز ساعت ۲۲:۱۵ با پخش مراسم دعای ماه رجب که در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، همراه زائران خواهند بود.

«مصطفی راغب» مهمان برنامه تشرف

ویژه برنامه «تشرف» نیز امشب حوالی ساعت ۲۳ با حضور مصطفی راغب؛ خواننده جوان یزدی به میزبانی سید محمد حسینیان برگزار و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

چهار برنامه رادیویی و تلویزیونی

از دیگر برنامه‌های مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس در چهارشنبه‌ی امام رضایی می‌توان به پخش ویژه‌برنامه «سقاخانه» در ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو زیارت، پخش قرائت «زیارت امین‌ا…» در ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه قرآن و پخش ویژه‌برنامه «با تو حالم خوبه» در ساعت ۲۰ از رادیو جوان اشاره کرد. بینندگان شبکه قرآن نیز می‌توانند در ساعت ۲۱:۵۰ مخاطب سلسله مباحث معارفی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی باشند.

دو برنامه برای مخاطبان غیرایرانی

پخش یک جز ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی، در ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه القرآن کربلا و پخش ویژه برنامه «شمس الشموس» در ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه کربلا نیز از جمله برنامه‌های مناسبتی این روز برای مخاطبان بین‌المللی خواهد بود.

کد خبر 5415390

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد حرم امام رضا ع ماه رجب لیله الرغائب دهه فجر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس عکس استانها اردبیل زنگ انقلاب خراسان رضوی ویژه برنامه ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم