Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جمال شیبه این سخنان را در آیین تحویل واگذاری و افتتاح ۲۱۰ مسکن محرومین خوزستان با مشارکت سپاه و کمیته امداد در اجلاس عمومی بسیجیان خوزستان مجتمع فجر اهواز گفت.

او گفت: در قالب تفاهم‌نامه سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در فاز دوم ۲۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبه از آغاز ساخت ۱۵۰ واحد دیگر به مناسبت دهه فجر طبق توافقات در فاز سوم خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان می‌گوید: یکی از رویکرد‌های جدی کمیته امداد بحث توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

این مقام مسئول تهیه مسکن را در ارتباط مستقیم با توانمند سازی نیازمندان دانست و افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی با همکاری سپاه و بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته جمال شیبه ناظران حوزه بسیج و مهندسان استان نیز در کنار سپاه در زمینه نظارت بر احداث این واحد‌های مسکونی نقش برجسته‌ای داشتند و بهره گیری از گروه‌های جهادی صحنه‌های زیبایی را از ایثار و فداکاری این قشر به نمایش گذاشت.

بر اساس اعلام کمیته امداد هزینه‌های آب، برق و گاز برای مددجویان تحت حمایت این نهاد رایگان شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خوزستان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور