Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، عبدالله معتمدی با اشاره به حضوری بودن آموزش دانشجویان دکتری در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، گفت: علاوه بر حضوری بودن کلاس های مقطع دکتری در ترم گذشته، امتحان جامع دانشجویان دکتری نیز به صورت حضوری برگزار شد.

وی درخصوص نحوه آموزش در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام کرد: برنامه دانشگاه علامه طباطبائی برای ترم آینده آموزش حضوری در مقطع کارشناسی بود، اما با توجه به اینکه امکان اسکان و استفاده ۱۰۰ درصدی در خوابگاه ها وجود ندارد، به همین دلیل فقط آن دسته از دانشجویان دوره کارشناسی که آموزش عملی دارند، می توانند در دانشگاه حاضر شوند و از آموزش های حضوری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: برگزاری کلاس ها برای تمامی دانشجویان مقطع دکتری در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همانند نیم سال اول حضوری است، همچنین امتحانات پایان ترم برای همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

براساس گزارش دانشگاه علامه طباطبائی، معتمدی تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در ترم جدید تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ به شکل مجازی و از این تاریخ به بعد به صورت حضوری برگزار می شود.

معتمدی در ادامه با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برقراری فاصله اجتماعی در خوابگاه های دانشجویی، گفت: امکان استفاده بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خوابگاهی برای اسکان دانشجویان را نداریم. همچنین با توجه به پیک جدید کرونا اگر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تغییر و شرایط خاصی را اعلام کند، دانشگاه علامه طباطبائی در این سیاست ها تجدید نظر خواهد کرد.

برچسب‌ها ستاد ملی مبارزه با کرونا دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی دکتری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی دکتری ستاد ملی مبارزه با کرونا دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبائی نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد