Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان در آیین افتتاح طرح تولیدی ماد پلیمر پلاست غرب افزود: افتتاح طرح‌های تولیدی و اقتصادی در شرایط کنونی، مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است.

«سیدمحمدرضا میرصفدری» افزود: تولیدکنندگان همواره در عرصه اقتصادی و تولیدی کشور و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، عزم و اراده خود را به کار بستند و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بسترساز اشتغال و هنچنین رونق اقتصادی در جامعه هستتد، گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، باید به توانمندی‌های داخلی متکی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان تاکید کرد: باید قدر داشته‌های خود را بدانیم و برای برون‌رفت از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی که دشمنان بر ما تحمیل کرده‌اند، نگاهمان به تولید داخل باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز دراین آیین گفت: شرکت ماد پلیمر پلاست غرب با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰ نفر در ناحیه صنعتی سهند احداث شده که سالانه قادر به تولید ۹۷۰ تُن ظروف یکبار مصرف پلاستیکی (غیراسفنجی) است.

"حسین فارسی" با بیان اینکه سرمایه‌گذار این طرح یکی از سرمایه‌گذاران خوشنام در شهرستان ملایر است، ادامه داد: بسترها و زمینه‌های مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران در این شهرستان مهیا است.

به گزارش ایرنا؛ همزمان با ایام دهه فجر ۱۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت افتتاح طرح توسعه اقتصادی جهش تولید ملایر استانداری همدان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت افتتاح طرح توسعه اقتصادی صنعت و معدن و تجارت افتتاح طرح توسعه اقتصادی جهش تولید ملایر استانداری همدان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور