Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه‌های توان خواه خبرگزاری فارس، صبح امروز (چهارشنبه) آیین افتتاح و تحویل خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در دانشگاه‌های خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد  با اعلام این خبرگفت: این خوابگاه‌ها در شهرستان بوشهر و با زیربنای ۹۷۰۰متر مربع و با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمیدرضا علیان‌زادگان افزود: یکی از حوزه‌هایی که ستاد اجرایی فرمان امام درسالهای اخیر به آن ورود کرده ، ساخت خوابگاه‌های دانشجویی است. عملیات ساخت ۱۴ خوابگاه دخترانه دانشگاه‌های سراسر کشور با ظرفیت ۳۰۹۶ نفر از سوی این بنیاد آغاز شده که شامل ۵ خوابگاه در مجموعه وزارت بهداشت و ۹ خوابگاه در مجموعه وزارت علوم بوده است.
 
وی ادامه داد: تاکنون عملیات اجرایی ۸ خوابگاه به پایان رسیده که از این تعداد ۵ خوابگاه شامل خوابگاه دانشگاه‌های علوم پزشکی نیشابور، دانشگاه شهرکرد، علوم پزشکی دامغان، سراسری سنندج و سراسری ارومیه به بهره‌برداری و افتتاح رسیده و هم اکنون ۲ خوابگاه دیگر شامل دانشگاه خلیج فارس بوشهر و علوم پزشکی بوشهر با ظرفیت ۴۲۴ نفر و زیربنای ۹۷۰۰ مترمربع با هزینه به روز شده بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

علیان‌زادگان خاطرنشان کرد: این خوابگاه‌ها با بهره‌گیری از جدیدترین استاندارد‌های فنی طراحی و ساخت خوابگاهی از لحاظ طراحی سازه‌ای و معماری و همچنین طراحی فضا‌های داخلی و سرانه‌های مربوط ساخته شده و شامل امکاناتی مانند اتاق مطالعه، نمازخانه، اتاق تلویزیون، سالن‌های ورزشی و رایانه، آشپزخانه، بهداری، اتاق مهمان و سالن ملاقات برای رفاه و بهره‌برداری دانشجویان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام افتتاح مدرسه خوابگاه دانشجویی دانشگاه خلیج فارس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی