Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افضلی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۷ پروژه همزمان با دهه فجر در استان در بخش برق منطقه‌ای افتتاح می‌شود، افزود: این پروژه‌ها در حوزه فوق توزیع برق شامل افزایش ظرفیت و ایستگاه‌های فوق توزیع اجرا شده است.

وی گفت: پروژه افزایش ظرفیت خط ۶۳ کیلوولت در گلستان به طول ۱۶ کیلومتر، نصب خازن ۱۰ مگاواتی در مراوه تپه برای بهبود و کیفیت ولتاژ، نیروگاه شش مگاواتی در شهرک صنعتی شماره دو ساری با مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع ۲۶۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی توانیر و ۷۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان اظهار داشت: افزایش ظرفیت ایستگاه فوق توزیع امل ۳ با ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار، افزایش ظرفیت پست ساری ۲ با هزینه ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افزایش ظرفیت پست بابل ۳ با ۱۱ میلیارد تومان، افزایش ظرفیت پست امل ۳ با هزینه ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌ها است.

افضلی گفت: افزایش ظرفیت پست در قائمشهر، بابلکنار، جویبار و نیروگاه، پست‌های فوق توزیع بندر ترکمن، وشمگیر، کردکویف گالیکش از دیگر طرح‌ها است و با اجرای این طرح ۳۵۰ مگاآمپر در مازندران و ۲۳۵ مگا آمپر به ظرفیت تولید برق در گلستان افزوده شده است.

وی یادآور شد: پروژه احداث خط چهارمداره حدفاصل رویان الی نوشهر به طول ۴۵ کیلومتر در دست اجرا است و فونداسیون آن اجرا شد و بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به این اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر دو مگاوات برق تولید می‌کند، گفت: طی چندماه آینده ۷۰ مگاوات نیروگاه برق مقیاس کوچک در مازندران بهره برداری می‌شود و این میزان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۸ مگاوات خواهد رسید.

کد خبر 5415317

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین افضلی برق منطقه ای گلستان پروژه عمرانی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس عکس استانها زنگ انقلاب خراسان رضوی ایلام افزایش ظرفیت پست میلیون تومان فوق توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر دیروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد و علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مخاطب ما را زائران و مسافران تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای ۴۵ سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگ‌ترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی افزود: این مجموعه افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعان محترم باشیم.  به طور متوسط ۶ ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان مثال پشت بام‌ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه‌ها محسوب می‌شوند اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های درآمدی را داشت.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران