Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@16:17:57 GMT

جنگ بالش در امریکا (فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۸۳۳۱

‍‍‍‍‍‍

 اولین دوره مسابقات قهرمانی جنگ بالش در شهر میامی درایالت فلوریدای امریکا برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اما این رقابت‌ها همان بازی نیست که از دوران کودکی به یاد می‌آورید. مبارزان در این بازی گارد محافظ دهان می‌گذارند و ضربات سختی را با بالش‌های مخصوص بر سر و صورت و بدن یکدیگر وارد می‌کنند.

در این رقابت‌ها ۱۴ مرد و ۸ زن شرکت کردند و تمامی آنها دارای سابقه هنرهای رزمی و بوکس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • رقابت بُزکشی در افغانستان (عکس)
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)