Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران اقدامات و برنامه‌ریزی‌های این سازمان به مناسبت ایام‌ دهه فجر را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، علی محمد مختاری با اشاره به اجرای اقدامات متعدد و مهم در حوزه سازمان بوستان‌ها به مناسبت ایام دهه فجر، اظهار کرد: اقدامات سازمان بوستان‌ها در ایام دهه فجر از روز گذشته اجرا شده و آذین‌بندی و انجام تبلیغات محیطی در سطح مناطق ۲۲ گانه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری و سرودهای ویژه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سطح دو هزار و ۶۲۱ بوستان شهر تهران روزانه پخش می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، با موضوع ایام‌الله دهه فجر و اهدای جوایز به برندگان مسابقه از جمله اقدامات سازمان بوستان‌ها به مناسبت این ایام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن، آذین‌بندی و نصب طاق نصرت در تمامی بوستان‌های مناطق ۲۲ گانه تهران، بازپیرایی و مرمت بوستان‌ها و فضای سبز میادین، لچکی‌ها و معابر، تبلیغات محیطی در سطح بوستان‌ها با موضوع دهه فجر و برگزاری مراسم جشن برای شهروندان در سطح بوستان‌ها، از دیگر اقدامات اجرایی سازمان بوستان‌ها در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه حدود ۹۳ مرکز آموزش گل و گیاه وجود دارد که در آن دوره‌های آموزشی ویژه برگزار می‌شود، تاکید کرد: به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر، در تمامی مراکز آموزشی گل و گیاه، مراسم جشنی با حضور شهروندان برگزار خواهد شد که در آن، گل و گلدان به حاضران اهدا می‌شود.

مختاری ادامه داد: در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است و شهر تهران برای گرامیداشت و برگزاری مراسم‌های دهه فجر آمادگی لازم را دارد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران به کاشت گل لاله در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: طبق سنوات قبل در ایام دهه فجر، گل لاله در میادین و بوستان‌ها کاشته می‌شود، همچنین «جشنواره لاله‌ها» در بوستان لاله برگزار خواهد شد.

منبع: سایت شهر

کد خبر 552924

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تهران شهرداري تهران مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر دهه فجر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بوستان ها و فضای سبز سازمان بوستان ها ایام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد