Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا لویی مقدم، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان مسابقات قهرمانی جهان فرانسه تیم جودو ناشنوایان ایران با ۴ ماه تمرین توانست پس از تیم‌های اوکراین و روسیه، عنوان سوم مشترک را با فرانسه یعنی میزبان رقابت‌ها کسب کنیم و این نشان از توانمندی فنی جودوکاران ناشنوا است. ‌

وی اضافه کرد:‌با توجه به این که فرصت زیادی برای آماده سازی و حضور در المپیک باقی نمانده است، برترین نفرات وزن های مختلف مسابقات جهانی فرانسه را به اردو دعوت کردیم و در کنار این نفرات ۲ ملی پوش که وزن های آنان در مسابقات جهانی حضور نداشت را نیز به اردو دعوت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لویی‌مقدم با بیان اینکه مسابقات جودو المپیک در پنج وزن برگزار می‌شود، افزود:‌ علاوه بر ۲ نفر برتر چهار وزن حاضر در مسابقات قهرمانی جهان فرانسه، مهرداد صیدی قهرمان وزن منهای ۱۰۰ و حسین الله کریمی در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم نیز به اردوی آماده سازی تیم جودو ناشنوایان دعوت شدند.

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم جودو ناشنوایان امروز آغاز شد

سرمربی تیم جودو ناشنوایان گفت:‌ متناسب با زمان باقی‌مانده، ۶ مرحله اردوی آماده سازی با توجه به نیاز تیم برای دست یابی به آمادگی مطلوب در نظر گرفته شده است، که دومین مرحله اردو با حضور ۱۰ جودوکار از امروز (۱۳ بهمن ماه) آغاز شده است و تا ۲۱ همین ماه ادامه دارد.

وی در خصوص اینکه آیا مسابقات یا اردوی تدارکاتی خارجی برای آماده سازی بیشتر تیم در نظر گرفته شده است یا خیر؟ افزود: با توجه به شیوع ویروس امیکرون و کمبود اعتبار اندک فدراسیون ناشنوایان امکان اعزام ناشنوایان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی یا مشترک وجود ندارد، ‌اما به منظور آمادگی بیشتر ورزشکاران مرحله نخست اردوی تیم در شهر مشهد برگزار شد و تیم فرصت داشت اردوی مشترکی با تیم منتخب این شهر داشته باشد.

لویی مقدم ادامه داد:‌ با هماهنگی مسئولان فدراسیون و انجمن بدنبال برگزاری اردو در استانهای کرمانشاه یا اصفهان هستیم و برگزاری اردو در شهرستان‌ها حکم تدارکاتی برای جودوکاران ناشنوا دارد.

جودوی ناشنوایان ایران جزو تیم های مدعی المپیک برزیل است

وی برگزاری ۶ مرحله اردوی آماده سازی برای تیم جودو ناشنوایان کافی عنوان کرد و گفت:‌ مسابقات جودو المپیک با حضور بیش از ۴۰ کشور برگزار می‌شود و همیشه برترین های المپیک در این رویداد حضور دارند.

این مربی خاطرنشان کرد:‌ جودو ناشنوایان ایران همیشه جزو مدعیان بوده و هست، همانطور که در المپیک های قبلی ما فینالیست داشته و مدال کسب کرده‌ایم.

لویی مقدم گفت:‌ متاسفانه بخش تیمی و وزن آزاد از مسابقات جودو المپیک حذف شده است و شانس کسب مدال ما از هفت به پنج کاهش یافته، اما ورزشکاران ناشنوا با هدایت کادر فنی‌ تلاش می کنند که سهم خوبی از پنج مدال این رشته را برای خود کسب کند.

بیست و چهارمین المپیک ناشنوایان از ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در برزیل آغاز می‌شود و کاروان ایران با ورزشکاران ۸ رشته ورزشی به این بازی‌ها اعزام می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جودو المپیک فدراسیون ناشنوایان برزیل المپیک برزیل جودو فدراسیون ناشنوایان ورزش ناشنوایان تیم جودو ناشنوایان اردوی آماده سازی مرحله اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان