Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@22:05:57 GMT

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۸۶۳۱

‍‍‍‍‍‍

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی اصغر بیات، اظهار داشت: در روزهای اخیر مطالبی مبنی بر مشارکت دفاتر کانون‌های کارگران بازنشسته کشور در موضوع پرداخت تسهیلات بانکی ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی منتشر شده است که صحت ندارد.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات که بر اساس دستور ریاست جمهوری و وزارت امور اقتصادی و دارایی بر عهده بانک‌های مختلف گذاشته شده است، بر حذف ضامن و تنها با ارائه تعهد کسر از اقساط تاکید دارد و کانون‌های بازنشستگی هیچ نقشی در این زمینه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات ادامه داد: بازنشستگانی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند می‌توانند از طریق  شعب بانکی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت این تسهیلات از قبل نیز وجود داشته و تنها اخذ ضامن حذف شده است. ضمن آنکه حسب شرایط کرونایی و بر اساس اعلام مسئولان بانک، تمامی خدمات مربوطه نیز به صورت غیر حضوری قابل انجام است.

رییس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور با تاکید بر ضرورت هر چه بیشتر حفظ سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در شرایط کرونایی، گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران از هر گونه مراجعه حضوری به دفاتر کانون‌های شهرستانی و استانی جهت دریافت وام‌های مذکور خودداری کنند.

 

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بازنشستگان وام بانکی وام بازنشستگی وام بازنشستگان علی اصغر بیات بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط پرداخت وام بازنشستگان تا ابتدای اسفند فوری/ خبری خوب برای بازنشستگان کشوری زمان پرداخت وام ۵میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد خبری خوش برای بازنشستگان تأمین‌اجتماعی فوری/ خبر خوب برای بازنشستگان کشوری! پرداخت تسهیلات کرونایی به بازنشستگان ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها وضعیت وحشتناک تالاب گاوخونی + عکس دارایی صندوق بیمه کاربران بایننس به ۱ میلیارد دلار رسید خرید زمین در متاورس، سرمایه گذاری مناسبی است؟ بارش برف و باران در ۲۳ استان کشور آغاز ثبت‌ نام عتبات دانشجویی از امروز دلایل افزایش بهای نفت از نگاه تحلیلگران استخدام آموزش و پرورش آسان می شود ۳۸۰ هزار داوطلب در کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کردند افزایش غیرقانونی حقوق اساتید دانشگاه ها اصلاح شود سفر به سوریه ارزان شد رییس جمهور بر مزار شهدای هواپیمای اوکراینی حضور یافت + فیلم پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان؟ چه تعداد دوز سوم واکسن در کشور تزریق شد؟ تشییع پیکر آیت الله صافی گلپایگانی در قم + عکس تلویزیون‌‌ ۳۲ اینچ را چند بخریم؟ (جدول) ۳۸۱۶۰ مبتلای جدید کرونایی در کشور بیانیه تند باشگاه گل‌گهر پس از تایید حکم کمیته انضباطی در استیناف لزوم واکسیناسیون کودکان در مازندران آلودگی هوای تهران تا جمعه پنهان‌کاری در فدراسیون فوتبال؟ چرا بیمه همسران بازنشستگان قطع شد؟ چه کسانی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند؟ پلیمری ها در انتظار تامین خوراک ثبت نام سایپا برای ۶ خودرو + لینک و جزییات ابتلای ۳۹۳ کرونایی جدید در لرستان افتتاح نخستین مرکز تکثیر مارهای سمی جهان در ایران رکورد شتاب ابتلا به کرونا در کشور تقویت طرف تقاضای بازار با افزایش میزان اعتبار خرید سهام وعده وزارت جهادکشاورزی برای برخورد با گران فروشان بازار برنج بهترین زمان انجام تست کروناچه وقت است؟ آیا می‌ توان تا ابد واکسن تزریق کرد؟ افزایش ۳.۲ درصدی فروش گندم در سال ۱۴۰۰ احتمال ابتلای چندباره به اومیکرون اعمال شرایط جدید صادرات محصولات کشاورزی از اسفندماه تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / رشد دو درصدی صندوق زعفران سحرخیز بانک مرکزی اردن در پی راه‌ اندازی رمز ارز ملی نصرالهی سرپرست هلدینگ سلولزی شستا شد کارگران شهرک‌های صنعتی خانه دار می شوند ۷ باور پزشکی که اشتباه است آیا تشویق به خودکشی جرم است؟ هشدار نسبت به افت رشد اقتصادی آمریکا تاثیر مثبت حذف قیمت گذاری دستوری بر روند معاملات بورس کرونا دوباره در البرز قربانی گرفت ساخت جت تجاری مافوق صوت توسط چین یک سشوار خوب را چند بخریم؟ + جدول افشای بی برنامگی دولت بایدن هنگام خروج از افغانستان چرا باید هر هفته گوجه بخورید؟ ابرنفتکش ایران در ونزوئلا پهلو گرفت پروژه‌ های نیمه‌ تمام دارای صرفه اقتصادی از طریق بورس واگذار خواهند شد توسعه نیروگاه سد گتوند با وام روسیه اجرا می‌شود DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگان وام بانکی وام بازنشستگی وام بازنشستگان علی اصغر بیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی، رئیس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد. هدف از برگزاری مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور و تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مساله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از ۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده و نهایتا اساتیدی که بیشترین آراء را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر به این مراسم دعوت شدند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس بنیاد ملی نخبگان در این مراسم گفت: دانشگاه‌های ما از قبل از انقلاب تا کنون همیشه مبدا تحول بوده‌اند. قبل از انقلاب بسیاری از جریان‌ها در دل دانشگاه‌ها شکل گرفت و بعد از انقلاب دانشگاه‌ها بودند که نیروی انسانی برای کشور تربیت کردند و بعد از آن مجموعه‌های تحقیقاتی را برای پیشرفت و توسعه کشور پرورش دادند.

او افزود: طی ۲ الی ۳ دهه اخیر ماموریت‌هایی همچون تولید علم در کشور پررنگ شد و اساتید را برای تولید علم تشویق کردیم و کسانی که مقالات علمی زیاد و با کیفیت منتشر می‌کنند مورد تشویق قرار گرفتند. اساتیدی که در حوزه صنعت و حل مسائل کشور مشارکت داشتند نیز تجلیل شدند. دانشگاه کارخانه علم آفرینی، فناوری آفرینی و کارخانه تولید نوآوری بوده و از همه مهم‌تر دانشگاه کارخانه انسان سازی است.

دهقانی ادامه داد: بزرگترین وظیفه دانشگاه که هرگز فراموش نشدنی است پرورش انسان‌ها و شاگردانی بوده که باعث تکثیر ما شوند. در ۵۰ دانشکده برتر سراسر کشور اساتیدی که در همه زمینه‌ها همراه دانشجویان هستند و شاگرد پرور محسوب می‌شوند جایزه شیخ مفید را دریافت می‌کنند.این جایزه شامل یک بسته حمایتی یک میلیارد تومانی است که از سال جاری به ۱۰۰ استاد برتر در حوزه شاگردپروری اعطاء شد و قرار است این جایزه به صورت سالانه به استادان منتخب شاگردپرور اعطاء شود. 

او بیان کرد: این جایزه دارای ۱۵ بخش است؛ اعتبار مالی مستقیم که سبک اعتبار مستقیم آن ۴۰۰ میلیون تومان در سال، استفاده از امکانات شبکه‌های آزمایشگاهی، استفاده از امکان کسر خدمت یا معافیت خدمت سربازی برای دانشجویان، استفاده از پست‌داک و پسا دکتری، استفاده از فرصت مطالعاتی خارج کشور، استفاده از شرکت در کنفرانس‌ها، استفاده از فرصت بازدید و اردو‌های علمی و خدماتی که در بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری است که این سبد را در اختیار اساتید برتر قرار دهد.

دهقانی اظهار کرد: فرمی در جهت اعطای جایزه به اساتید ارسال خواهد شد و افرادی که در دبیر خانه مشخص شده‌اند طی یک سال آینده همراه اساتید خواهند بود تا خدمات را ارائه دهند. در این فرم‌های اعطاء هزار امتیاز وجود دارد که ۴۰۰ امتیاز از آن قابل تقدیم برای کمک مالی مستقیم است. انتخاب استفاده از هر کدام از آن‌ها بر عهده خود اساتید خواهد بود. این جایزه به نام شیخ مفید است؛ محمد بن محمد نعمان ملقب به شیخ مفید و معروف به ابن المعلم، فقیه و متکلم و از علمای برجستهٔ شیعه سده چهار هجری قمری بود که مکتب کلامی شیعه را توسعه داد. 

رئیس بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: امید داریم در پایان دوره اول جایزه شیخ مفید بتوانیم ۱۰۰ نفر استاد برگزیده این دوره را به ۵۰۰ الی ۷۰۰ نفر تکثیر و تربیت کنیم. بنیاد ملی نخبگان در پایان این دوره به ۱۰ نفر از استادان شاگردپرور یک گرنت معادل یک سال پژوهانه که کار خود را درست انجام دهند تقدیم خواهد کرد. امروز افتخار داریم که در بین منتخبانی از جمعیت ۲۰ هزار نفری مستعدین بنیاد ملی نخبگان حضور داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق