Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی افزود: در حوزه اقتصادی، مهم ترین مشکلی که بررسی کرده‌ایم و اولویت دارد، مرکزیت و اداره جریان اقتصادی استان بود. لذا به دنبال رفع مشکل جریان اقتصادی استان در قالب یک قرارگاه با مدیریت متمرکز در بخش‌های مختلف اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه معاونت توسعه استانداری هم باید گفت که جنبه امور استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و فضای داخلی تشکیلات در این معاونت رسیدگی می‌شود و تاکید داریم حتما مجموعه استانداری از شرایط درونی مناسبی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار به فعالیتهای حوزه عمرانی خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: حدود ۲۵۰ پرونده در خصوص تغییر کاربری‌ها مرتبط با کمیسیون ماده پنج وجود داشت که بعضا تا ۱۰ سال معطل این کمیسیون بوده‌ و خوشبختانه معاونت جدید عمرانی استانداری به این پرونده‌ها به صورت کامل رسیدگی کرده است و حتی در سفرهای استانی، این کمیسیون در شهرستان‌ها هم تشکیل شده است تا به امور مربوط رسیدگی شود.

نظری بر اهمیت حوزه زیارت و مدیریت امور زائران تاکید و بیان کرد: رونق حوزه زیارت در استان، می تواند زیرساختی مناسب برای همه عرصه‌ها و بخش‌ها بوده و تاثیرات اجتماعی، روانی و اقتصادی مطلوبی در پی داشته باشد، در این راستا پیش بینی برنامه برای زائران خارجی و گسترش امر زیارت در داخل به همراه اقدامات ذیل کارگروه ملی زیارت، از جمله برنامه‌های مشخص شده برای این حوزه است.
تولیت آستان قدس رضوی هم در این دیدار با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی گفت: امام راحل (ره) فرمودند که انبیای ما ملتی به مانند مردم عزیز ما نداشتند. لذا باید گفت این مردم شایسته خدمت هستند هرچند کوتاهی‌هایی هم شده، اما اکنون فرصت خوبی است که به مساله خدمت جامه عمل پوشانده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی افزود: دولت سیزدهم با شعارهای عدالت محوری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به میدان آمده است و مردم هم منتظر هستند تا نتایج آن را ببینند. لذا همه باید کمک کنیم تا این دولت موفق شود و به آن اهداف بلندی که دارد برسد و رضایت مردم را جلب کند.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما سال‌ها سختی‌ و فشارهای فراوان را تحمل کردند و این یک تحملی بود که آن را از روی بصیرت و آگاهی انتخاب کردند و شایسته هرگونه خدمت هستند.

تولیت آستان قدس رضوی آرزو کرد که دوره مسوولیت استاندار خراسان رضوی، دورانی درخشان برای استان باشد و آمادگی این آستان مقدسه را برای کمک به استانداری، در حد توان اعلام کرد.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی  دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری مشهد استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دهه فجر تولیت آستان قدس رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: گردشگران برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌جاری به دلیل بارش‌های رگباری و احتمال سیلاب به مناطق ییلاقی این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری طرقبه و شاندیز، حمیدرضا ضیایی رحیمیان اظهار داشت: بر اساس اعلام هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی و مصوبات ستاد مدیریت بحران، این بارش‌ها در نواحی کوهستانی طرقبه شاندیز شدید رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: به طور قطع حضور گردشگران همزمان با بارش‌های شدید در اطراف رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی طرقبه شاندیز خطرساز خواهد بود.

فرماندار طرقبه شاندیز اظهار کرد: برای پیشگیری از عواقب احتمالی بارش‌های شدید، تصمیم‌های مقتضی برای مدیریت شرایط بحرانی در فرمانداری اتخاذ خواهد شد که نتایج آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 751719

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • آخرین وضعیت خسارت‌های توفان شب گذشته خراسان رضوی
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته