Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علی محمدی» مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با تأیید این خبر گفت: با پیشنهاد «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با هدف تشویق آینده‌سازان کشتی فرنگی کشور و موافقت فدراسیون کشتی، «سیدمصطفی رضایی» از مازندران در وزن ۶۰ کیلوگرم، «علیرضا عبدولی» از خوزستان در وزن ۷۲ کیلوگرم و «علی جلالی عبدالوند» در وزن ۹۷ کیلوگرم با توجه به کسب مدال در رقابت‌های جهانی مجارستان در سال ۲۰۲۱، مجوز حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، روزهای ۳ تا ۶ اسفند سال جاری به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار می‌شود.

جام جهان پهلوان تختی به عنوان مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا (مغولستان)، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو (چین) و رقابت‌های جهانی (صربستان) محسوب می‌شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای اول تا سوم مرداد سال جاری در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط سیدمصطفی رضایی و علیرضا عبدولی در اوزان ۶۰ و ۷۱ کیلوگرم صاحب مدال نقره و علی جلالی عبدالوند در وزن ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد. علی احمدی وفا در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.

در پایان این مسابقات تیم های گرجستان، اوکراین و روسیه به ترتیب با ۱۴۱، ۱۲۷ و ۱۲۴ امتیاز اول تا سوم شدند. تیم ایران نیز با کسب ۸۱ امتیاز پنجم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی جام تختی تیم ملی کشتی فرنگی جام تختی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم این پیکارها، محمدسروش رنجبر فرنگی کار ملی پوش همدان، رازمیک کوردیان از ارمنستان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این وزن، آلبرت واردانیان از ارمنستان و مهرداد کولیوند از ایران مشترک سوم شدند.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند