Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: بسیج سازندگی خوزستان در راستای محرومیت‌زدایی ۲۱۰ واحدی که با کمیته امداد توافق شده بود را به این نهاد تحویل داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز‌، سردار سرتیپ حسن شاهوار پور امروز در حاشیه  همایش بزرگ سازمان بسیج سازندگی خوزستان با گرامیداشت دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهارداشت: فجر انقلاب اسلامی مایه برکت و افتخار در خاورمیانه و دنیا شد و در همین ایام سپاه ولیعصر برای رونمایی از اقدامات بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی 210 واحدی که با کمیته امداد توافق شده بود را به این نهاد تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای ادامه ساخت مسکن محرومان اعلام آمادگی کرد و ابراز داشت: در سپاه حضرت ولیعصر(عج) آمادگی ساخت مسکن محرومان با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی وجود دارد در این راستا نیز توافقی صورت گرفته و 150 واحد دیگر نیز بنا به درخواست کمیته امداد امام خمینی(ره) در دهه فجر کلید می‌خورد.

در ادامه سردار حسن شاهوار پور ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تصریح کرد: فجر انقلاب اسلامی مایه برکت و افتخار در خاورمیانه و دنیا شد در همین ایام سپاه ولیعصر برای رونمایی از اقدامات بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی 210 واحدی که با کمیته امداد توافق شده بود را به این نهاد تحویل داد.

ادامه سازندگی سپاه در مناطق زلزله‌زده اندیکا/ سرمای هوا هم بهانه‌ای برای ترک خدمت نشد + تصاویر400 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده "اندیکا" توسط بنیاد مسکن استان لرستان احداث می‌شودگروه‌های جهادی بسیجی گتوند به مناطق‌زلزله‌زده اندیکا اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برای ادامه ساخت مسکن محرومان اعلام آمادگی کرد و ابراز داشت: در سپاه حضرت ولیعصر(عج) آمادگی ساخت مسکن محرومان با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی وجود دارد در این راستا نیز توافقی صورت گرفته و 150 واحد دیگر نیز بنا به درخواست کمیته امداد امام خمینی(ره) در دهه فجر کلید می‌خورد.

سردار شاهوارپور در خصوص فعالیت‌های مدنظر برای اندیکا گفت: در منطقه زلزله اندیکا نیز دوستان حاضر در بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی مشغول خدمت هستند و 600 واحد اسکان موقت و 150 واحد محرومان آسیب دیده از زلزله در دستور کار قرار دارد؛ همچنین در رابطه با مقابله با تنش آبی در روستاها، قرارگاهی تحت عنوان امام حسن مجتبی(ع) در تهران شکل گرفته است و کار آبرسانی به روستاها و حل مشکل آب روستایی در مناطق مختلف در حال رسیدگی است و امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک صورت می‌گیرد؛ سرعت کار برای رفع تنش آبی با همکاری آب و فاضلاب استان در بسیج سازندگی افزایش یابد. 

وی در خصوص فعالیت‌های مدنظر برای اندیکا گفت: در منطقه زلزله اندیکا نیز دوستان حاضر در بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی مشغول خدمت هستند و 600 واحد اسکان موقت و 150 واحد محرومان آسیب دیده از زلزله در دستور کار قرار دارد؛ همچنین در رابطه با مقابله با تنش آبی در روستاها، قرارگاهی تحت عنوان امام حسن مجتبی(ع) در تهران شکل گرفته است و کار آبرسانی به روستاها و حل مشکل آب روستایی در مناطق مختلف در حال رسیدگی است و امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک صورت می‌گیرد؛ سرعت کار برای رفع تنش آبی با همکاری آب و فاضلاب استان در بسیج سازندگی افزایش یابد.

انتهای پیام/‌331/ش‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره ساخت مسکن محرومان بسیج سازندگی محرومیت زدایی 150 واحد تنش آبی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان