Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:26:09 GMT

رونمایی رسمی از آداما؛ در خدمت ژاوی هستم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۸۹۶۳

اداما ترائوره امروز رسما به هواداران بارسا معرفی شد و در نشست خبری خود تاکید کرد که بارسا با ژاوی موفق خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره که در دوران نوجوانی در آکادمی لاماسیا رشد کرده و در ادامه راهی لیگ برتر انگلیس شد، 4 روز پیش با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بارسلونا بازگشت. کاتالان ها در صورت تمایل به دائمی کردن قرارداد آداما ترائوره، باید در فصل تابستان رقم 30 میلیون یورو به باشگاه ولورهمپتون پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ترائوره امروز در نوکمپ و با حضور خوان لاپورتا و جوردی کرویف رسما به هواداران معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

ستاره تنومند و 26 ساله بارسا در نشست خبری خود گفت:« از رئیس باشگاه متشکرم و از خانواده ام که در این 7 سال دوری از خانه، همیشه حامی و همراه من بودند. هر کاری خواهم کرد تا هواداران بارسا را خوشحال کنم و اینکه از من راضی باشند. از یکشنبه(برابر اتلتیکو) تمام توانم را در زمین خواهم گذاشت.»

 

 

 

 

آداما در مورد تفاوت فرم بدنی اش نسبت به سال 2015 گفت:« بله، از لحاظ بدنی شرایط بسیار بهتری نسبت به زمانی دارم که از بارسلونا جدا شدم. حجم عضلاتم بیشتر شده و بازی در لیگ انگلیس هم باعث شده تا چیزهای زیادی یاد بگیرم. باز هم از رئیس باشگاه تشکر می کنم که باعث شد به بارسا برگردم و مطمئنم با ژاوی روزهای خوبی خواهیم داشت.»

 

 

 

 

مشکلات بارسا در سال های اخیر:« همیشه بازی های بارسا را تعقیب می کردم. گذشته ها گذشته و همانطور که خوان لاپورتا گفت، تیمی جدید در حال شکل گیری است و من هم می خواهم کمکی در این راه باشم. از ژاوی چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت و می خواهم کمک کنم بارسا به اهدافش برسد.»

 

انتظارات ژاوی:« از من خواسته تمام توانایی هایم را در زمین نشان دهم. در یک به یک ها موفق عمل کنم، گل بزنم و البته مسائل تاکتیکی دیگر. مهمتر از هر چیزی اینکه تیمی مدعی و رقابت طلب باشیم و در مصاف های پیش رو پیروز باشیم.»

 

ژاوی آداما ترائوره بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی آداما ترائوره بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره