Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:50:20 GMT

خوزستانی‌ها پنجشنبه منتظر باران باشند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۰۱۸

خوزستانی‌ها پنجشنبه منتظر باران باشند

گروه استان‌ها_مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی از اواخر پنج شنبه به استان خبرداد و گفت:این سامانه سبب بارش در قسمت‌های شمال و شمال شرق خواهد شد. - اخبار استانها -

محمدسبزه‌زاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از اهواز در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی خوزستان طی چند روز آینده اظهار داشت: براساس بررسی وضعیت سینوپتیکی وآینده نگری با خروج سامانه بارشی از روز گذشته به‌ تدریج استان تحت تاثیر امواج نسبتا پایدار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان در رابطه با پدیده غالب بر استان در این ایام را مه یا مه رقیق پیش بینی کرد و عنوان داشت: سامانه بارشی دیگری از اواخر روز پنجشنبه سبب بارش در قسمت‌های شمال و شمال شرق خواهد شد؛ همچنین از امروز روند افزایش دما تا پایان هفته مورد انتظار است.

خوزستان "برفی و بارانی" می‌شودافزایش ذرات آلاینده در 9 شهر خوزستان/ کیفیت هوای "شوشتر‌ و دزفول" ‌خطرناک شدهوای 8 شهر خوزستان در وضعیت ناسالم قرار گرفت

سبزه زاری تصریح کرد: شبانه روزگذشته بهبهان با21.1 و دهدز با 0.1-سا نتیگراد به ترتیب گرم‌ترین وخنک‌ترین نقاط گزارش شده اند.

وی در پایان گفت:حداکثر دمای اهواز به 18.6 و حداقل به 9.2 درجه سانتی‌گراد رسیده است.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها منتظر باران باشند

مطابق پیش‌بینی‌ها اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی روزهای آینده آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه علاوه بر افزایش ابر و وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.
شایان ذکر است طی روز پنج‌شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 749442

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • لرستان بارانی می‌شود
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟