Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@14:02:51 GMT

عکاسان برای ترلان پروانه صف کشیدند + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۰۳۲

‍‍‍‍‍‍

ترلان پروانه در جشنواره فیلم فجر   بیوگرافی ترلان پروانه رشته تحصیلی ترلان پروانه رژیم غذایی ترلان پروانه ورزش مورد علاقه ترلان پروانه شایعات ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی  شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی جراحی چشم و زیبایی ترلان پروانه

به گزارش اقتصاد آنلاین، ترلان پروانه عکسی جدید از جشنواره فیلم فجر در اینستاگرام منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترلان پروانه در جشنواره فیلم فجر

  بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. برای اولین بار در ۳ سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

رشته تحصیلی ترلان پروانه

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

رژیم غذایی ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد

ورزش مورد علاقه ترلان پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است. کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

شایعات ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی 

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد: من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم. افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

ترلان پروانه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

هر کس بد ما به خلق گویدما چهره ز غم نمیخراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم.

شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

با پخش ویدیویی در فضای مجازی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده حاکی از ارتباط نزدیک این دو نفر دارد. حال این سوال مطرح می شود که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده است؟

عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که درکنار هم تیمی هایش است و البته حلقه ای هم به دستش!در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، کامنت های اینستاگرامش را نیز بسته اند.

فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعات پیرامون ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرام نوشت:قضاوت کار خداست، من با هیچ کس فامیل نمیشم.

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

شایعه ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه در این خصوص ابراز داشت: شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

ارسلان قاسمی هم گفت: عاشق یک نفر دیگه هستم الان هم در زندگی ام هستو اصلا هم از اینکه بخواهم اسمم را کنار ترلان پروانه ببینم خارج از کار دوست ندارم.

جراحی چشم و زیبایی ترلان پروانه

ترلان پروانه در واکنش به شایعه عمل زیبایی چشم هایش این استوری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

  این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد جشنواره فیلم فجر ترلان پروانه عکس بازیگران عکس بازیگر بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط ترلان پروانه دوباره مدل شد + عکس استایل زمستانی ترلان پروانه در شب برفی + عکس راه درست زندگی ترلان پروانه + عکس توصیه ترلان پروانه برای داشتن زندگی بهتر + عکس حقیقت ساده زندگی ترلان پروانه + عکس تغییر چهره جذاب ترلان پروانه + عکس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها تصویر ناسا از طوفان گرد و غبار در ایران خطر قطع کابل های اینترنت جهانی توسط روسیه چقدر جدی است؟ احتمال افزایش محدودیت های جشنواره فاجعه انسانی در افغانستان گوشی شیائومی را چند بخریم؟ (جدول) دانشگاه تهران غیرحضوری شد گوگل به دنبال استفاده از بلاکچین در سرویس های اصلی برف شادی بر چهره اصفهان + عکس توصیه عارف به مسئولان نظام در آستانه سالگرد انقلاب تشکیل دولت در سایه توسط روحانی؟ چرا در برخی اشیاء چهره انسان می‌ بینیم؟ نادرترین ببر جهان + عکس قیمت سیب زمینی ۲ برابر شد! گران ترین سگ در ایران چند؟ سال نو در کره شمالی چطور است؟ + فیلم صاحبان مشاغل آزاد می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند؟ استخدام آموزش و پرورش آسان می شود احتمال افزایش ۶۰ درصدی حقوق کارگران کلاغ ها هم استخدام می شوند + فیلم مردی که ۸ همسر در یک خانه دارد! + عکس دستورالعمل کرونایی برای کارکنان پایتخت نیست! وضعیت وحشتناک تالاب گاوخونی + عکس افزایش دو یا سه برابری دامنه نوسان، منتفی است دارایی صندوق بیمه کاربران بایننس به ۱ میلیارد دلار رسید خرید زمین در متاورس، سرمایه گذاری مناسبی است؟ بارش برف و باران در ۲۳ استان کشور آغاز ثبت‌ نام عتبات دانشجویی از امروز دلایل افزایش بهای نفت از نگاه تحلیلگران ۳۸۰ هزار داوطلب در کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کردند افزایش غیرقانونی حقوق اساتید دانشگاه ها اصلاح شود سفر به سوریه ارزان شد رییس جمهور بر مزار شهدای هواپیمای اوکراینی حضور یافت + فیلم پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان؟ چه تعداد دوز سوم واکسن در کشور تزریق شد؟ تشییع پیکر آیت الله صافی گلپایگانی در قم + عکس تلویزیون‌‌ ۳۲ اینچ را چند بخریم؟ (جدول) ۳۸۱۶۰ مبتلای جدید کرونایی در کشور بیانیه تند باشگاه گل‌گهر پس از تایید حکم کمیته انضباطی در استیناف لزوم واکسیناسیون کودکان در مازندران آلودگی هوای تهران تا جمعه پنهان‌کاری در فدراسیون فوتبال؟ چرا بیمه همسران بازنشستگان قطع شد؟ چه کسانی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند؟ پلیمری ها در انتظار تامین خوراک ثبت نام سایپا برای ۶ خودرو + لینک و جزییات ابتلای ۳۹۳ کرونایی جدید در لرستان افتتاح نخستین مرکز تکثیر مارهای سمی جهان در ایران رکورد شتاب ابتلا به کرونا در کشور تقویت طرف تقاضای بازار با افزایش میزان اعتبار خرید سهام وعده وزارت جهادکشاورزی برای برخورد با گران فروشان بازار برنج DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر ترلان پروانه عکس بازیگران عکس بازیگر ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ترلان پروانه و سعید عزت اللهی ازدواج ترلان پروانه سعید عزت اللهی جشنواره فیلم فجر ترلان پروانه مورد علاقه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس