Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:17:26 GMT

شیوع علنی کرونا در شورای شهر مشهد!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۱۳۹

جنجال کرونا و شیوع ویروس اومیکرون روز چهارشنبه به صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد نیز کشیده شد. ناطقان: در نشست فوق العاده امروز شورای اسلامی شهر مشهد، نایب‌رییس این شورا با اشاره به شیوع ویروس اومیکرون از مردم خواست با ماندن در خانه و رعایت قرنطینه به کادر درمان کمک کنند.
مهدی ناصحی افزود: متاسفانه آمار مبتلایان به سویه جدید کرونا در حال افزایش است و شهروندان باید با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، مانع از وخیم‌تر شدن شرایط شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به این مطالب اظهار کرد: شما از ۶ عضو مبتلا به کرونا خواسته‌اید در جلسه حضور داشته باشند تا جلسه رسمیت پیدا کند.
غلامحسین صاحبی افزود: متاسفانه این حرکت با گفته‌هایتان یکی نیست، مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند اما شما خود بیماری را به جلسه آورده‌اید.
حجت‌الاسلام حسن منصوریان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد نیز با اشاره به بیماری خود گفت: درست است حال خوشی ندارم اما حضور در جلسه شورا به منزله جهاد است.
دیگر عضو شورا در اعتراض به این امر اظهار کرد: چرا ارزش کلمات قرآنی را پایین می‌آورید در حالی که با حال ناخوش به صحن شورا آمدن اصلا توجیه ندارد.
حسن کریمدادی افزود: از طرفی از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند اما در شورا خلاف شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی عمل می‌کنیم و این کار را "جهاد" هم می‌نامیم.
در پایان نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: اعضای حاضر در جلسه علنی امروز شورا، کرونا نداشتند و نشست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
ناصحی در نشست علنی شورا در روز یکشنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود: امروز مشهد شرایط کرونایی سختی دارد، رییس و برخی اعضای شورای شهر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند، رعایت ضوابط و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است. منبع: ایرنا برچسب ها: شیوع علنی ، کرونا ، شورای شهر مشهد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شیوع علنی کرونا شورای شهر مشهد شورای اسلامی شهر مشهد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه