Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس و گل گهر به تساوی رضایت دادند.

بازی تدارکاتی دو نماینده استان کرمان در لیگ برتر به تساوی انجامید.

به گزارش طرفداری، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان عصر امروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی دانشگاه تهران، در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان امیر قلعه‌نویی روز 18 بهمن‌ در دیگر دیدار تدارکاتی خود، به مصاف تیم ذوب‌‌آهن اصفهان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان هم تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کند و در بازی دوستانه دیگری به میدان می‌رود که هنوز حریف این تیم مشخص نیست.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کارشناس اماراتی: این آمار اسکوچیچ هنوز ایرانی ها را قانع نکرده است واکنش باشگاه پرسپولیس به حکم کمیته استیناف؛ این حکم به پرسپولیس خسارت زد میسون گرینوود از فیفا 22 حذف شد نیمار فاتح جایزه سامبا گولد 2021 لقب گرفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید