Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:00:34 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ بهمن‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۳۳۷

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از حضور موفق شهرداری ملایر در نمایشگاه گردشگری تهران تا طرح دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ شهرداری قدس و اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز شهر سمنان را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح هندسی ۱۲ نقطه حادثه‌خیز شهر سمنان

مسعود میرشریفی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان گفت: اصلاح هندسی در ۱۲ نقطه حادثه‌خیز با هدف ایمن‌سازی محورهای شهری از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذر با ۶.۵ میلیارد ریال انجام شد.

طرح و تصویب دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ شهرداری قدس

داوود حبیبی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری قدس، از تصویب دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ که در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس مطرح شده بود، توسط فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس خبر داد.

بهبود وضعیت آسفالت در بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از تدارک برای آغاز نهضت آسفالت در مرکز خراسان‌شمالی خبر داد و گفت: در حال رایزنی برای خرید، تأمین قیر و آغاز فعالیت‌های گسترده آسفالت در شهر با تدارک تأمین اعتبار و قرارداد با شرکت‌های توانمند در تأمین قیر هستیم.

پایان عملیات احداث فضای سبز در فاز ۳ بوستان امام علی (ع)

محمد صالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از پایان مراحل احداث فضای سبز در فاز سه بوستان امام علی (ع) خبر داد و گفت: در اجرای این پروژه عملیات آماده سازی بستر، تأسیسات مربوط به روشنایی و آب خام، فضای سبز، مبلمان پارکی، وسایل بازی و کفپوش انجام شده است.

حضور موفق شهرداری ملایر در نمایشگاه گردشگری تهران

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: با توجه به اینکه ملایر تنها شهر ایران است که دو نشان جهانی شهر جهانی انگور و شهر جهانی مبلمان منبت را دارد و داویجان روستای ملی مروار بافی ایران است و مجموعه تفریحی توریستی جهان کوچک مقام نخست جایزه مدیریت شهری اسلامی- ایرانی در حوزه گردشگری را اخذ نموده، تصمیم گرفته شد در این نمایشگاه هم به صورت مستقل و هم به صورت مشارکت با استان شرکت کنیم.

بودجه ۹۶ میلیارد تومانی شهرداری هیچ رود

جعفر ردایی، شهردار هچیرود از بودجه ۹۶ میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: لایحه این بودجه به زودی به شورا ارائه خواهد شد.

جدول‌گذاری ۵۶۰ متر از معابر ناحیه منفصل شهری

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای عملیات جدول‌گذاری افزون بر ۵۶۰ متر از معابر منطقه خبر داد و گفت: احداث جداول با هدف ساماندهی معابر در حال انجام است.

جمع‌آوری ۸۰۰ سرویس نخاله از سطح شهر آبادان

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: در مانور ۴۵ روزه نخاله‌برداری از سطح مناطق سه‌گانه شهری شهرستان، در طول یک ماه، ۸۰۰ سرویس نخاله از سطح مناطق شهرداری جمع‌آوری شد.

بهره‌برداری از ۴ پروژه عمرانی شهرداری آستارا

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری بندر آستارا گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، چهار پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 553061

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران پروژه هاي عمراني پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی پروژه عمرانی ساماندهي شهري خدمات شهری شهرداری ها شهرداری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خبر داد و گفت سال ۱۴۰۱ فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود

ایسنا/لرستان شهردار تیتکان با بیان اینکه ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود گفت: شهرداری در شهرهای کوچک درآمد پایداری ندارند و این یکی از موضوعاتی است که دست ما را برای انجام کارها بسته است.

زینب آذرخوش امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای کوچک دارای زیرساخت‌های گردشگری هستند و ضرورت دارد برای ارتقای آن تسهیلات مناسبی را به شهرداری‌های کوچک تخصیص داده شود.

شهردار تیتکان بیان کرد: گردشگری صنعتی پول‌ساز است و رونق گرفتن آن در شهرهای کوچک منجر به ارزآوری در این شهرها خواهد شد.

شهردار تیتکان عنوان کرد: ضرورت دارد تسهیلات به شهرهای کوچک داده شود تا موضوع گردشگری و بوم‌گردی در آن‌ها پایدار بماند.

وی افزود: سهمیه قیر شهرداری تیتکان اینقدر کم بود که از گرفتن آن صرف‌نظر کردیم چرا که هزینه حمل و نقل آن به صرفه نبوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها