Web Analytics Made Easy - Statcounter

 برپایه مطلب دریافتی ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز اظهار کرد: عدالت تربیتی، از ارکان مهم و اصولی در حوزه آموزش و پرورش است که رویکرد انقلاب و دولت نیز همین است و رهبرمعظم انقلاب هم به آن تاکید ویژه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ارتباط مسئولین آموزش و پرورش با معلمین، حلقه مفقوده ای است که موجب آگاهی مستقیم و بی واسطه مدیران از مشکلات موجود خواهد شد و  همچنین باعث ایجاد انگیزش در فرهنگیان می شود.
عسکری ضمن اشاره به ضرورت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اعتقاد داریم تحولات بنیادین و اساسی باید به دست جوانان متفکر و خلاق اتفاق بیفتد.
وی ضمن اشاره به ظرفیت و توانمندی زنان گفت: بخش بزرگی از جامعه فرهنگیان را زنان تشکیل میدهند که توجه به ظرفیت عظیم این قشر توانمند موجب پویایی و تحرک در سیستم خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی کشور در کنار بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار مدیران جدید قرار گیرد.

عسکری گفت: انتظار است با بررسی وضع موجود نیازسنجی دقیقی از وضعیت آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز در حوزه های آموزشی و پرورشی و پشتیبانی صورت گیرد تا بتوان با یک اولویت بندی معقول به مسایل و مشکلات این ناحیه رسیدگی کرد.
در این مراسم از زحمات احمدرضا حسن شاعلی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز تقدیر و شهربانو حاصلی به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شد.
حاصلی پیش از این به عنوان مدیر دبیرستان دوره دوم متوسطه معارف ناحیه دو شیراز مشغول به خدمت بود. 

برچسب‌ها انتصاب مراسم معارفه اداره کل آموزش و پرورش فارس شیراز فارس مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتصاب مراسم معارفه اداره کل آموزش و پرورش فارس انتصاب مراسم معارفه اداره کل آموزش و پرورش فارس شیراز فارس مراسم تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری