Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@09:45:35 GMT

سنت شکنی مس رفسنجان در نقل و انتقالات نیم‌فصل

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۴۷۹

سنت شکنی مس رفسنجان در نقل و انتقالات نیم‌فصل

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مس رفسنجان طی دو فصلی که در لیگ برتر حضور دارد همیشه یکی از پرخبرترین تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات بوده است اما بر خلاف همیشه در پنجره زمستانی امسال مثل قبل ظاهر نشده است.

این تیم که پیش از فصل بازیکنان کلیدی مناسبی گرفت و نتیجه‌اش را هم دید و با رتبه چهارمی نیم‌فصل اول را به پایان رساند، اکنون به دنبال تقویت خود برای نیم‌فصل دوم است اما تا به امروز تنها حسین پورامینی را جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دیگر اینکه باشگاه تراکتور میثم تیموری و مهدی کیانی بازیکنان سابق خود را از این تیم می‌خواهد و مس رفسنجان نیز ممانعتی نمی‌کند و از باشگاه تبریزی تنها درخواست مبلغ رضایتنامه را دارد.

حال باید دید در فرصت باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات زمستانی محمد ربیعی و مسئولان باشگاه مس رفسنجان چه تصمیمی برای لیست ورودی و خروجی این تیم خواهند گرفت.

مسی‌ها شگفتی‌ساز لیگ بیست و یکم هستند. این تیم در مجموع دو سال است که لیگ برتری شده اما با کسب نتایج خوب و قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول، در قامت یک تیم مدعی ظاهر شده است.

هومن جعفری کد خبر: 1128323 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است