Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا اسماعیلی چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های بهزیستی در شهرستان تیران و کرون افزود: با افزایش سقف تسهیلات بانکی و تسهیل‌گیری که نهادهای حمایتی و خدماتی برای اشتغال جامعه تحت پوشش بهزیستی انجام می دهند، انگیزه و زمینه لازم برای ایجاد کسب و کار فراهم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش میزان استخدامی کشور و کوچک سازی دولت میزان بکارگیری نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی کاهش یافته و استفاده از معلولان در این دستگاه ها بسیار ناچیز و گاهی صفر است از این رو خودکفایی مددجویان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اشتغال مددجویان بهزیستی به کاهش وابستگی آنها به منابع کمکی و افزایش زمینه اشتغال و عزت نفس آنان منجر می شود.

وی مشارکت بخش خصوصی و خیران در حوزه بهزیستی را در تحقق اهداف و برنامه های این سازمان مهم دانست و اظهارداشت: با اعتبارات دولتی امکان اجرای سیاست‌های این سازمان به تنهایی فراهم نیست و مشارکت عمومی به پیشرفت کار و توسعه خدمات توانبخشی و مشاوره کمک کرده است.

به گزارش ایرنا، امروز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی یک خانه معلولان بهزیستی و سه طرح اشتغالزایی مددجویان این نهاد حمایتی در تیران و کرون با حضور مسئولان محلی و استانی افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

خانه معلول تحت پوشش بهزیستی با حمایت دولت و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه احداث و سه طرح اشتغالزایی هر کدام با دریافت تسهیلات بانکی ۵۰۰ میلیون ریالی ایجاد شده و این طرح ها زمینه اشتغال نزدیک به ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

سه طرح اشتغالزا در حوزه خدمات تلفن همراه، خدمات پستی و بسته بندی کالاست.

۲ هزار و ۲۴ نفر تحت حمایت بهزیستی تیران و کرون هستند که ۲۰۰ نفر آنان سرپرست خانواده اند.

تیران و کرون با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان است.

برچسب‌ها تیران وکرون اشتغال زایی اصفهان سازمان بهزیستی کشور دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون اشتغال زایی اصفهان تیران وکرون اشتغال زایی اصفهان سازمان بهزیستی کشور دهه فجر تیران و کرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است