Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - قاسم شمسی فرماندار شهربابک در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع بصیر آیت الله صافی گلپایگانی گفت: جابه جایی مدیران همیشه اتفاق می افتد و همه ما سرباز نظام هستیم و هر زمان امر کنند در سنگر دیگری فعالیت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تشکر از زحمات ناصر شاه حسینی مدیر سابق آموزش و پرورش شهربابک گفت: کرونا آموزش و پرورش کشور ما را تحت تاثیر خود قرار داد و معتقدم اثرات پس از کرونا در بخش آموزشی و آسیب های اجتماعی آن تا سالها بر پیکره آموزش و پرورش ما باقی خواهد ماند.

شمسی می گوید: شاید شهربابک تنها شهری باشد که از اوایل مهر ماه طبق و برنامه ریزی های انجام شده تمام مدارس حضوری به فعالیت خود ادامه دادند و انشاءالله این روند را مدیریت کنیم که بدون تعطیلی مدارس پیک ششم کرونا را از سر بگذرانیم.

فرماندار شهربابک ضمن تبریک به مهدی نبی زاده مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک و آرزوی موفقیت برای او گفت: آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم شهربابک است که قشر عظیمی از جامعه را دربرمی گیرد و امیدواریم مدیران جدید به خوبی و در راستای آرمان های انقلاب اسلامی این نهاد را مدیریت و هدایت کنند.

به گفته او در اکثر اقدامات انجام شده آموزش و پرورش در بخش های فرهنگی و مالی مجتمع مس کمک کرده است.

فرماندار شهربابک می گوید: در آموزش و پرورش باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و رییس جدید باید این امر را در دستور کار خود قرار دهد و افراد شایسته را در سمت های مختلف این اداره به کار گیرد تا آموزش و پرورش شهربابک به جایگاه اصلی خود در استان برسد.

طی حکمی مهدی نبی زاده به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک معرفی شد پیش این نیز ناصر شاه حسینی عهده دار این سمت بود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد