Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@12:23:06 GMT

تصادف شاخ به شاخ در ساوه به مرگ آنی ۴ نفر منجر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۷۴۶

تصادف شاخ به شاخ در ساوه به مرگ آنی ۴ نفر منجر شد

تین نیوز

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: برخورد دو دستگاه خودروی پژو در محور قدیم ساوه به سلفچگان جان چهار نفر را گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهرام صیدی اظهار کرد: عصر امروز سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۱۵:۲۶ واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از یک حادثه ترافیکی را در محور قدیم ساوه سلفچگان روبروی منطقه‌ای موسوم به صالح آباد دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم عملیاتی اورژانس آوه به همراه تیم امدادی هلال احمر این شهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد که این سانحه بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ صورت گرفته است که بلافاصله با کمک آتش نشانی عملیات رهاسازی صورت گرفت.

صیدی افزود: عملیات رهاسازی سرنشینان این دو خودرو انجام شد ولی متاسفانه در این سانحه دلخراش چهار سرنشین خودروهای تصادفی به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بودند.

وی با اشاره به اینکه کشته شدگان این حادثه مرگبار همگی مرد بودند، گفت: یکی از خودروها تک سرنشین بوده و دیگری سه سرنشین داشت.

او افزود: سبقت ناگهانی و انحراف به چپ یکی از خودروهای پژو منجر به برخورد شاخ به شاخ و بوجود آمدن این سانحه ترافیکی مرگبار شده است گرچه تحقیقات از سوی کارشناسان پلیس راه برای اعلام علت دقیق وقوع تصادف در دست انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تین خودرو پلیس راه تصادف تصادف در ساوه اورژانس آوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته خواهد بود. همچنین عملیات در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر ۵۰۰+۲ الی ۰۰+۵ آزادراه تهران-پردیس خواهد بود و امکان تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

تردد در محور تهران-ساوه محدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود. ضمن این که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه عملیات متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۲ الی ۲۹ این محور خواهد بود. این در حالی است که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

کد خبر 748609

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان