Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مدرسه علمیه علی ابن موسی‌الرضا (ع) سمنان با بیان اینکه برخی از جریان‌های سیاسی معاند به دنبال تحریف تاریخ هستند، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند نسل جوان باید تاریخ انقلاب را بخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی قصد دارند تا واقعیت‌های تاریخی انقلاب را تحریف کنند تا با پوشاندن حقایق، چهره منحوس پهلوی را تطهیر نمایند لذا جهاد تبیین یعنی اینکه امروز همه مردم و فعالان فرهنگی فساد و ظلم رژیم پهلوی را برای مردم بیان کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه مبادا در جنگ روایت‌ها جای شهید و جلاد عوض شود، تاکید کرد: با نگاه به تاریخ کشورهای دیگر می‌توان دریافت نسل‌های سوم و چهارم هر انقلابی دچار گسست نسلی شده اما انقلاب اسلامی ایران در عمر ٤٣ساله خود، شعارها همان شعارهای اول انقلاب است که نه تنها کهنه نشده است بلکه شکوفا نیز شده است که دستاوردهای انقلاب به خصوص برای نسل امروز بیانگر این امر است.

دیباجی با بیان اینکه شعارهای اول انقلاب بعد از چهار دهه امروز الگوی رزمندگان یمنی شده است، گفت: این دستاورد یعنی توانسته‌ایم شاهد صدور انقلاب باشیم که این دستاورد بزرگی محسوب می‌شود و شعارها و اهداف ما بدون کوچک‌ترین تغییری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ثابت مانده و متعالی شده است.

وی با بیان اینکه این تعالی البته عواملی دارد که از جمله انها رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: ولایت مداری بعد از دین مهم‌ترین عامل ماندگاری انقلاب است لیکن باید گفت ما در جنگ سخت نظامی و اقتصادی و در نبرد فرهنگی مقتدرانه ایستادگی کردیم و این امر بدون راهبری رهبر انقلاب امکان ندارد.

کد خبر 5415576

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم پهلوی انقلاب اسلامی ایران سپاه استان سمنان دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس مطالبات مردم گیلان از دولت ایلام زنگ انقلاب همدان خراسان رضوی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایرانبا رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

KHAMENEI.IR عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب را منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • «حشاشین» سریالی بر اساس تحریف تاریخ است
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است