Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار انجام شد.

در حساس‌ترین بازی هفته تیم صدرنشین سپاهان میهمان تیم مقاومت یزد بود و شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم مقاومت موفق شده اند با نتیجه ۳ بر یک تیم سپاهان را شکست دهند.

دی دیگر بازی مهم هفته تیم شهرداری ارومیه که در چند هفته اخیر مغلوب حریفان شده بود امروز موفق شد با برتری ۳ بر صفر تیم شهرداری گنبد را در خانه شکست دهد تا طعم پیروزی را بچشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران نیز امروز در خانه والیبال تهران موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم راهیاب ملل مریوان عبور کنند.

تیم هراز آمل نیز در ورامین موفق شد شکست ۳ بر یک را به تیم شهرداری ورامین تحمیل کند.

نتایج دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال

فولاد سیرجان ۳- سایپا صفر

شهرداری ورامین ۱- هراز آمل ۳

مقاومت یزد ۳- سپاهان اصفهان یک

شهرداری گنبد صفر- شهرداری ارومیه ۳

هورسان رامسر ۳- آذرباتری ارومیه صفر

پیکان ۳- راهیاب ملل مریوان ۱

پاس گرگان ۳- مس رفسنجان صفر

کد خبر 5415574 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال راه یاب ملل مریوان تیم والیبال آذرباتری تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی 2022 قطر سردار آزمون تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال امارات مسابقات انتخابی جام جهانی دراگان اسکوچیچ حمید سجادی کمیته ملی المپیک بایرلورکوزن تیم ملی فوتبال عراق موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند