Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@20:56:58 GMT

بهره‌برداری از 60 پروژه همزمان با دهه فجر در بانه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۹۰۵

بهره‌برداری از 60 پروژه همزمان با دهه فجر در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، اسماعیل رستم‌پور عصر امروز در مراسم جشن انقلاب با موضوع خودباوری جوان ایرانی در بانه اظهار کرد: روح تحول و تغییر خصوصا در عرصه دینی را انقلاب اسلامی به میدان آورد.

وی خاطرنشان کرد: علما و روحانیون همواره در رکاب امام و رهبری در خدمت دین و مردم حرکت کرده و اقدامات شایسته‌ای را در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم‌پور با بیان اینکه شهرستان بانه مهد تربیت علما و روحانیون است، تصریح کرد: شهرستان بانه قدمگاه شهدا است و بالغ بر 2 هزار و 300 نفر شهید و جانباز را تقدیم انقلاب کرده که 8 نفر از این عزیزان از جامعه علما و روحانیون هستند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون و علمای این شهرستان همواره در مسیر تحکیم وحدت و دوری از تفرقه تلاش کرده و بانه در این زمینه الگوی بی مانند است.

فرماندار بانه با بیان اینکه روحانیون همواره در مسیر مطالبه‌گری درخواست های مردمی تلاش کرده و هرگز چیزی برای خود نخواسته‌اند، گفت: روحانیون و علما در کنار تلاش در دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب در مسیر مطالبه‌گری درست از مسئولان ثابت قدم و ساعی بوده‌اند.

وی به تلاش‌های گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی گریزی زد و گفت: به برکت وجود وحدت و روحیه ولایی مردم و رهبری‌های داهیانه رهبران فرزانه و بصیر انقلاب همه توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

رستم‌پور در ادامه از افتتاح 60 پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها در حوزه‌های مختلف طی ایام الله دهه فجر در سطح شهر و روستاهای این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه امسال بانه 66 میلیارد و 500 میلیون است که در حوزه‌های مختلف راه کشاورزی و غیره هزینه می‌شود، گفت: پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است که بهره‌برداری از این پروژه زمینه اشتغال زایی خوبی را در بانه فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: رسمی شدن مرز سیرانبند،  منطقه ویژه و منطقه آزاد بانه و مریوان از ظرفیت های خوبی است که عملیاتی شدن کامل آنها می‌تواند نقش بسزایی در توسعه اقتصاد و اشتغال در این شهرستان ایفا کند.

وی افزود: زیرساخت.های منطقه ویژه بانه در حال انجام است و خوشبختانه زمینه ایجاد واحدهای صنعتی و اشتغالزایی خوبی در این منطقه فراهم شده و سرمایه گذاری‌های خوبی انجام گرفته است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال