Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:18:49 GMT

ضعف لک، یحیی را به فکر فرو برد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۹۰۸

ضعف لک، یحیی را به فکر فرو برد

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، با توجه به این که بین پایان نیم فصل شروع نیم‌فصل دوم فاصله افتاده بود، پرسپولیس امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف پیکان رفت.

در این دیدار پیکان توانست دو توپ را وارد دروازه پرسپولیس کند که نوع گل خوردن حامد لک موجب نگرانی سرمربی سرخ ها شد. بازیکنان پیکان موفق شدند یک گل را به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به ثمر برساند و گل دیگر نیز گل به خودی حامد لک به پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حامد لک تعویض شد و یکی از دروازه بان های تیم های امید پرسپولیس به جای او به زمین رفت.

هرچند که پرسپولیس قرار است به زودی با احمد گوهری دروازه بان نفت به توافق برسد اما به نظر می رسد که عدم آمادگی حامد لک باعث شده است که یحیی گل محمدی به فکر دروازه‌بان بزرگتری بیفتد و ممکن است این تصمیم را بگیرد که یک گل دیگر را نیز جذب کند.

 دیدار پرسپولیس و پیکان با نتیجه ۲ بر ۳ به سود پرسپولیس پایان یافت و گل‌های پرسپولیس را احسان پهلوان، رضا اسدی و مهدی ترابی به ثمر رساندند.

هومن جعفری کد خبر: 1128336 برچسب‌ها حامد لک پرسپولیس تهران یحیی گل‌محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حامد لک پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکو ایران معروف است در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به توقف استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز، شاگردان اوسمار ویرا این شانس را داشتند تا با برتری در این دیدار به صدر جدول صعود کنند که نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند. در مقابل طلایی‌پوشان نیز که کمی از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند، امیدوار بودند تا با برتری در این دیدار حساس، حداقل به کسب سهمیه آسیایی دست پیدا کنند و امیدوار باشند که در ادامه در کورس قهرمانی قرار بگیرند.

استقبال خوبی از این دیدار شده بود و تقریبا هواداران تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند و نزدیک به ۶۰ هزار هوادار از نزدیک این دیدار را تماشا کردند. رحمان رضایی و هومن افاضلی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال نیز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و نظاره‌گر بازی پرسپولیس و سپاهان بودند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۹: اولین موقعیت جدی برای پرسپولیس بدست آمد. ارسال عبدالکریم حسن در محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالا دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ضربه عبدالکریم حسن در زاویه بسته با اختلاف از بالا دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق تماشایی رضا شکاری در موقعیت مناسب به رامین رضاییان رسید اما ضربه این بازیکن به توپ کنار دروازه برخورد کرد و بهترین موقعیت سپاهان به راحتی از دست رفت.

دقیقه ۴۳: مهدی ترابی با یک حرکت پا به توپ به قلب خط دفاعی سپاهاتن زد و در نهایت ضربه او به شکل خطرناکی از بالا دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: اورونوف به زیبایی با پاس بلند توپ را به حنانوف رساند، حرکت پا به توپ مدافع پرسپولیس با تکل زکی‌پور همراه شد تا اولین موقعیت پرسپولیس در نیمه دوم از دست برود.

دقیقه ۶۱: عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی شوت او را مدافع سپاهان با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۹: ارسال خطرناک عبدالکریم حسن در محوطه جریمه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر بعد از برخورد به مدافعین سپاهان به کرنر رفت.

دقیقه ۷۰: ارسال عبدالکریم حسن می‌رفت که به گل اول پرسپولیس تبدیل شود اما مدافع سپاهان زودتر از آل کثیر توپ را به کرنر فرستاد.

پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت

دقیقه ۷۵: شوت رضا شکاری بی دقت بود و با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲: در حالی که شهریار مغانلو به دلیل مصدومیت بر روی زمین بود، بازیکنان پرسپولیس به بازی ادامه دادند و حرکت امید عالیشاه با اعتراض شدید و درگیری برایان دابو با کاپیتان پرسپولیس همراه شد که در نهایت داور این دیدار امید عالیشاه را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد و دابو را نیز با کارت زرد جریمه کرد تا کار برای سرخ‌پوشان در ادامه دیدار سخت‌تر شود.

دقیقه ۳+۹۰: ارسال خطرناک رامین رضاییان در دهانه دروازه پرسپولیس با ضربه سر هادی محمدی به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

با این نتیجه تیم فوتبال پرسپولیس با ۵۳ امتیاز و اختلاف یک امتیازی با استقلال تهران در رتبه دوم باقی ماند و در مقابل سپاهان با ۴۶ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

تیم داوری: بیژن حیدری، کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی، ناظر: رضا سخندان

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مورایس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟