Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیون قصد دارد پس از تانگوی اندومبله، یکی دیگر از بازیکنان پیشین خود را مجددا به خدمت بگیرد. 

ژان میشل آئولاس ریاست باشگاه لیون تایید کرد که این باشگاه در پایان فصل جاری و زمانی که قرارداد الکساندر لاکازت با آرسنال به اتمام برسد، برای جذب این بازیکن تلاش خواهد کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از استاندارد، لاکازت در سال ۲۰۱۷ از لیون راهی آرسنال شد ولی پس از تمدید نکردن قراردادش، به نظر می‌رسد دوران حضور او در ورزشگاه امارات رو به پایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئولاس در جدیدترین اظهاراتش در این رابطه گفته است:

ما تمام تلاش‌مان را برای جذب الکساندر لاکازت در ماه ژوئن انجام خواهیم داد. 

وینسنت پونسو، مدیر عالی رتبه لیون هم با تایید کردن این موضوع گفته است:

ما شاهد بلوغ او در این مدت بوده‌ایم و همواره ارتباط‌مان با الکساندر را حفظ کردیم. ولی جذب کردن بازیکنان بزرگ همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد.  

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کارشناس اماراتی: این آمار اسکوچیچ هنوز ایرانی ها را قانع نکرده است واکنش باشگاه پرسپولیس به حکم کمیته استیناف؛ این حکم به پرسپولیس خسارت زد میسون گرینوود از فیفا 22 حذف شد نیمار فاتح جایزه سامبا گولد 2021 لقب گرفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد